• Ririne @_sacred and while writing this, I just read that she's coming to Paris, Bercy concert LOOOOL.

    Ja, dat gaat dus over Perrine.. En ik ben benieuwt of ze het overleeft. -En of ze echt gaat.-
    Als ze gaat denk ik niet dat ze het overleeft, en dat meen ik serieus. Wat denken jullie? En wat zouden jullie doen als ze naast je zou staan bij een concert?

    Ps; Ik weet niet of dit topic zo goed staat?


    Protège moi de mes désirs.

    Ik zou der niks doen aangezien ik al iets gedaan heb waar ze niet blij mee was, wat al erg zat was :'DD. Ik zou der met rust laten. Ze is al helemaal naar de klote, erger kan het bijna niet worden. Ze heeft het er zelf na gemaakt en ze zoekt het ook allemaal zelf maar uit :Y). Ik zou gewoon doen of ik der niet zou herkennen. Ik zou der zeker niet nog meer credit geven -die ze zowieso al helemaal niet verdiend heeft-.

    En iedereen heeft het wel over Perrine en dat ze haar zullen zien en alles, maar ze zullen haar waarschijnlijk niet eens herkennen. Heel vaak staan ook de vrienden van Bill en Tom in België, Duitsland en Nederland in de zaal en zij worden ook zowat nooit herkend (krul).

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 11:56 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Ik zou der niks doen aangezien ik al iets gedaan heb waar ze niet blij mee was, wat al erg zat was :'DD. Ik zou der met rust laten. Ze is al helemaal naar de klote, erger kan het bijna niet worden. Ze heeft het er zelf na gemaakt en ze zoekt het ook allemaal zelf maar uit :Y). Ik zou gewoon doen of ik der niet zou herkennen. Ik zou der zeker niet nog meer credit geven -die ze zowieso al helemaal niet verdiend heeft-.

    En iedereen heeft het wel over Perrine en dat ze haar zullen zien en alles, maar ze zullen haar waarschijnlijk niet eens herkennen. Heel vaak staan ook de vrienden van Bill en Tom in België, Duitsland en Nederland in de zaal en zij worden ook zowat nooit herkend (krul).


    Ik zou zelf ook, denk ik, niks doen. Maar er zijn vast wel andere die dat wél zouden doen.
    En over die vrienden; Ja, dat klopt haha. Maar misschien komt dat ook wel omdat je er niet op let. En als je weet dat Perrine ergens naast je kan staan, gaan veel mensen er wel op letten.. Denk ik.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik zou ze vast een slag tegen d'r kop geven en dan doen alsof ik van niets weet. (A)


    Ryan Dunn (ll)

    Previously schreef:
    Ik zou ze vast een slag tegen d'r kop geven en dan doen alsof ik van niets weet. (A)


    Hahahaha. Geeft ze daarna iemand anders een knal, omdat ze dacht dat die gene dat deed. :')


    Protège moi de mes désirs.

    Wie de fuck is perrine? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Wie de fuck is perrine? :'D
    Die stalker van de kaulitz dudes (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Ik zou der niks doen aangezien ik al iets gedaan heb waar ze niet blij mee was, wat al erg zat was :'DD.


    Wat heb je gedaan dan?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Die stalker van de kaulitz dudes (nerd)

    Oh oke :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Chased schreef:
    (...)

    Wat heb je gedaan dan?
    Ik heb wat gegevens van haar opgezocht en doorgestuurd naar Universal -aangezien die zelf schijnbaar nog nie op dat idee gekomen waren (krul)- dat heb ik haar toen gezegd, en toen was ze boos :\, logisch natuurlijk maar toch, dan moet je maar niet zo achterlijk doen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 13:17 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Ik heb wat gegevens van haar opgezocht en doorgestuurd naar Universal -aangezien die zelf schijnbaar nog nie op dat idee gekomen waren (krul)- dat heb ik haar toen gezegd, en toen was ze boos :\, logisch natuurlijk maar toch, dan moet je maar niet zo achterlijk doen.


    Goed zo. _O_


    Protège moi de mes désirs.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Ik heb wat gegevens van haar opgezocht en doorgestuurd naar Universal -aangezien die zelf schijnbaar nog nie op dat idee gekomen waren (krul)- dat heb ik haar toen gezegd, en toen was ze boos :\, logisch natuurlijk maar toch, dan moet je maar niet zo achterlijk doen.


    vet! (duivel)

    x'D

    :9~


    You were much more muchier, you've lost your muchness.