• Renée heeft me een kerstkaartje gestuurd en het is net aangekomen. Er hangen drie postzegels op met kerstbomen, het is zoo schattig! :9~ Ik ga het zo meteen lezen, maar ik wou dit even melden en als ik mag van Renée zet ik het ook even in dit topic. Ik vind het best raar dat ik nou iets vast heb dat zij ook heeft aangeraakt, ook al heb ik haar nog nooit gezien of in het echt gesproken. :9~
    -gaat lezen, spaaannend-



    Renée schreef;

    Friends are angels that lift us up, when our wings have forgotten how to fly. You're my angel <3
    A hug is worth a thousand words. A friend is worth more....
    Friends for ever.




    Lizéééééééé <3 Ik ga heel veel proberen te schrijven al schrijf ik lelijk. Ik heb geprobeerd een pootafdruk en een lik van Killer voor je te scoren maar Killer heeft last van sterallures -ofzo- Pff, ego. Maar ik heb wel wat anders voor je van je grote onbereikbare liefde: Edwardos. :R Hij zat tot het borsthaar geval in mijn agenda, maar nu mag hij in die van jou <3 En je krijgt echt vijf cent! Ik kan je kaart pas lezen als ik terug ben van vakantie :'C Naja, prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. I love you.
    x Renée. en een dikke lebber van Killer (cat)




    ooh, sorry, ik ben nog aangemeld op de account van Mieke :3
    Kingdom (Lize) spreekt hier (nerd)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2010 - 20:52 ]


    -

    Hmm, ja, hij is redelijk laat aangekomen. :Y)


    All was well.

    Ik heb een kaart van Krull en LoveBug ontvangen!
    Ik vind het altijd zo leuk om kaartjes te krijgen =3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.