• En waarom?

    Ik 5 dagen geleden omdat, in de auto deed mijn broer de stoel naar voor, zodat hij vanachter kon gaan zitten, en die zetel vliegt altijd zo naar voor, en die schiet dus naar voor, en ik met mijn kin tegen zo'n hard ding van die zetel. xd
    Dat deed echt pijn, dus ik huilde ;$
    Jij ?


    - hoi ;D

    Net nog, omdat mijn godverdomde vader mijn gitaarlessen niet meer wil betalen, terwijl dat dus mijn 'uitlaatklep' is.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Cacharel schreef:
    Ik huil niet snel, ga niet denken dat ik niet gevoelig ben, dat ben ik juist wel. Ik kan gewoon niet huilen, heel vervelend. Geen idee waarneer ik voor het laatst gehuilt heb.

    Dat heb ik ook, het is echt irritant. Zelfs toen mijn ouders scheidden heb ik niet één keer geweend. En daarom noemt mijn moeder me vaak gevoelloos.

    Vanmiddag nog samen met m'n broer, het is vandaag een jaar geleden dat we van de dokter te horen kregen dat onze vader maar een paar dagen meer te leven had.


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Wat dacht je van nu?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Cacharel schreef:
    (...)
    Dan kan het zijn, dat je net zoals mij, emotioneel geblokeerd bent.

    Ja, maar, meestal jank ik super snel :'DD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Frontpage schreef:
    Daarnet nog,maar dat is om zeer persoonlijke redenen.


    Me 2


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik wil gewoon eens een keer flink janken, alles eruit. Ik wordt het nu echt zat.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 21:22 ]

    Gisteravond/vannacht, privé redenen


    dream, dare, fly!

    Gisterenavond, omdat ik bang ben om naar school te gaan.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Twee seconden geleden.

    Cacharel schreef:
    Ik huil niet snel, ga niet denken dat ik niet gevoelig ben, dat ben ik juist wel. Ik kan gewoon niet huilen, heel vervelend. Geen idee waarneer ik voor het laatst gehuilt heb.


    when words fail, music speaks.

    Gisteren, persoonlijk (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Gister avond nog, privé


    your eyes are like stars in the night.

    Maaandag.
    Want ik was ziek, miste mijn vriend en hoopte dat ik weer beter werd omdat ik misschien mijn opleiding niet haal omdat ik zoooovaak echt ziek ben.


    Your make-up is terrible

    een paar weken geleden, van de schrik ;s


    Just a simple "I love you" (: