• Ik heb dus áltijd slechte cijfers voor wiskunde, mijn laatste cijfer was bijv. een 2.8 tot nu ! :3

    Ik had dus al een 7,9 gekregen voor mijn proefwerk, ik vettrots haha, maar toen kwam de lerares ermee datze een ding te hard mee hadden laten tellen en toen kreeg ik een 8,3 :3 en nu sta ik voor het eerst van mijn leven een voldoende voor wiskunde en nu ben ik vet ghappy :3

    en ik heb een 7,4 gehad voor nederlands pw waari k normaal een 5,5 voor heb en ik heb mijn duits luistertoets echt goed gemaakt volgens mi j:3 en nu ben ik vet blij.


    trouwens hoi :3
    hoe was jou schooldag?


    We can only learn to love by loving.

    Gewoon,niets speciaals.

    Wauw, chill. Wiskunde is moeilijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Saai :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb hoop ik een 10/10 voor wiskunde, want ik heb net dezelfde antwoorden als Astrid en die is de beste in wiskunde. :Y) Trouwens, momenteel sta ik een 50% voor wiskunde en ik kan het me dus niet veroorloven om ook maar 0,01% te zakken. :'DD


    All was well.

    Omg, ik wil ook voldoende staan voor wiskunde!
    Saai, 1e uur viel blijkbaar uit (sta je daar nog chagger dan je al was), ik heb niet echt wat gedaan xd

    Stom, toen ik van de gym terug liep naar school, gleed ik op het ijs uit. Nu heb ik zo'n last van mijn knie...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    wel lache :P we waren 3 uur eerder uit :P en toen ging ik en nog 3 meiden lekker glije over de gladde straat naar de bus toe haha :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Proficiat :Y)
    Momenteel heb ik een onvoldoende voor wiskunde, maar ik haal dat (hopelijk) wel op ='D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    3 studie-uren gemaakt. De rest van de week hoeft dus niet meer. Nederlands toets die 1 keer voor mijn examen meetelt verne*kt, Tijdens geschiedenis een slimme opmerking gemaakt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    That makes the two of us:9~ want ik heb een 8 voor aardrijksunde
    wij zijn vet slim nicoool
    en ik heb eens een 1.8 gehaald voor wiksunde ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    That makes the two of us:9~ want ik heb een 8 voor aardrijksunde
    wij zijn vet slim nicoool
    en ik heb eens een 1.8 gehaald voor wiksunde ;x

    Ik heb een 9.5 voor Aardrijkskunde (nerd)


    All was well.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Ik heb een 9.5 voor Aardrijkskunde (nerd)

    houd je bek mattie :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wow, zo hoog heb ik nog nooit gehaald op wiskunde ;o
    Mijn dag was wel leuk eigenlijk, want we moesten een stadswandeling maken, maar ipv dat gingen we naar de mac met mn geschiedenisleraar, haha :'D

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 16:01 ]

    ik heb een 8 voor wiskunde :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Heroic schreef:
    (...)
    houd je bek mattie :9~

    Prrrt. (cat)


    All was well.