• DIVADOWN!

geen iedee wie het zijn x]
    Bron.

Edit: Zie Asylums post op de 2e pagina. Tis de bullshit. De band zelf heeft bevestigd dat het niet waar is.

[ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 20:13 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 7 jan 2010 - 14:56 ]

-

Het is bevestigd door de band zelf.

Dat zijn Hollanders! ö
    En sorry voor de NL'ers hier, maar Hollanders hebben altijd zo'n irritant accent als ze Engels praten of zingen... -.-

Ik hoop dat het niet zo is. Ik hoop stiekem dat het een onbekende Duitse band wordt met lekkere gasten in. :9~

Oeh, het zou megacool zijn mocht Jesus on Extasy het voorprogramma doen! <3.

You are the poetry Shakespeare was missing.

In België komt er geen voorprogamma hé?

Your Butt is Mine!

xSKITT schreef:
    In België komt er geen voorprogamma hé?

Volgens mij is het zo dat als een band een voorprogramma doet voor een andere band dat die dan de hele tour meegaan.

You are the poetry Shakespeare was missing.

Wel chill :3

blame the bully.

het is volgens mij al bevestigd dat die het voorprogramma zijn :O

Omg, laat dat ze aub niet zijn.

EDIT

Beste Hyvesvrienden!

Zoals jullie de laatste tijd misschien al wel gezien hebben gaat het gerecht de ronde dat wij 23 februari aanstaande het voorprogramma van Tokio Hotel gaan verzorgen, in Ahoy.
    Dit is natuurlijk schitterend, want wat is er nou mooier dan optreden in een bomvol Ahoy?!

Helaas berust dit alles op een misverstand, wat overigens vrij simpel te verklaren is. Er moet ergens iemand geweest zijn die het Twitterbericht van Michiel verkeerd begrepen heeft, en zo dus dacht dat wij het voorprogramma van TH waren. Echter stond in dit bericht het vooroptreden; het optreden waar Michiel naartoe gaat vóórdat hij (wellicht) naar TH gaat. Het gaat hier dus over de -SECRET SHOWCASE-, aangegeven op onze Hyve, maar dat heeft verder niets met TH te maken buiten dat het op de zelfde dag plaatsvindt. Deze show blijft uiteraard nog net zo secret als dattie was

Wij, en ook TMF/Ahoy heeft nooit iets officieel bevestigd, dus hoe mensen ons 'officieel bevestigd' tot voorprogramma konden bombarderen is ons een raadsel.

Het leek ons als band verstandig, gezien de grote hoeveelheid commotie omtrent deze roddel, even goed na te denken over hoe we dit alles naar buiten zouden brengen. Nadat we het er vanavond even met zijn allen over hebben gehad komen we dus nu pas met dit bericht.

We hebben bovendien besloten dat we voor degenen die ons toch graag willen zien 25 vrijkaarten verloten voor onze show van 23 januari in Gorinchem! Reply dus even terug op deze mail, en misschien zien we jou binnenkort alsnog vooraan staan bij onze show!

Hopelijk tot snel!
    DIVADOWN

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Hahaha wat jammer nouuu. (cat)

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Btw. Destine mag het voorprogramma wel worden vind ik :9~

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Ik vind het echt wel sneu voor die band.
    Op THDST werden ze helemaal afgemaakt, en dat hebben ze allemaal gelezen.

Oh is er dn een voorprogramma?:X dcht dat ze dt niet ginge doen x)
    Xx

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

Cherished schreef:
    Ik vind het echt wel sneu voor die band.
    Op THDST werden ze helemaal afgemaakt, en dat hebben ze allemaal gelezen.

Klopt, vele willen ze weg joelen of iets dergelijks. Oké ik vind ze ook niks maar ik ga geen "Boe" roepen ofzo. Dat is simpelweg zielig.

-

In het filmpje vind ik ze nou niet zo heel erg goed ;X

I'll take you to another world