• Alweeeer is er iemand die mijn nieuwe gebruikersnaam heeft. Eerste wilde ik Serendipity hebben, blijkt dus dat iemand anders die al heeft, die nooit meer op quizlet komt. Nu wil ik Lovedrunk, maar blijkt wéér dat iemand die naam al heeft. Grr, ik word gek.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heb ik ook al vaak gehad, toevallig ook met de naam Serendipity.


    You're a star in heaven.

    Bovicide schreef:
    Heb ik ook al vaak gehad, toevallig ook met de naam Serendipity.

    Dan weet je hoe ik me voel (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik vind die mensen die er nooit meer op komen die hun user moet verwijdert worden!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Heroic schreef:
    (...)
    Dan weet je hoe ik me voel (':


    Zeker omdat ik toen 3 namen had en ze alle drie bezet waren door mensen die in geen tijden meer on waren gekomen ><


    You're a star in heaven.

    Bovicide schreef:
    (...)

    Zeker omdat ik toen 3 namen had en ze alle drie bezet waren door mensen die in geen tijden meer on waren gekomen ><

    Pfft.
    Ik heb trouwens net gekeken wanneer ze voor het laatst on waren; Serendipity op 3 janurai 2010 -oké laat maar ik zeur-
    en Lovedrunk.. even kijken. 31 december 2009. O shittos.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 20:24 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    Pfft.
    Ik heb trouwens net gekeken wanneer ze voor het laatst on waren; Serendipity op 3 janurai 2010 -oké laat maar ik zeur-
    en Lovedrunk.. even kijken.


    Echt? Bij mij was zij toen 2 maanden ofzo niet meer on geweest, maar het is wel al lang geleden dat ik die naam wou, dus misschien is ze ondertussen wel terug erop?


    You're a star in heaven.

    Bovicide schreef:
    (...)

    Echt? Bij mij was zij toen 2 maanden ofzo niet meer on geweest, maar het is wel al lang geleden dat ik die naam wou, dus misschien is ze ondertussen wel terug erop?

    Hoe bedoel je?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?


    Toen ik een paar maanden geleden Serendipity wou was ze er de laatste keer zo'n paar maanden geleden op geweest. Maar als ze nu op 3 januari nog op is geweest, kan het misschien zijn dat ze nu wel op Q gaat ofzo? Dat is actief is.


    You're a star in heaven.

    Dat is idd irritant, ik wou m'n naam veranderen in iets maar iemand anders had die al, en die persoon is al sinds 2008 niet meer online geweest -_- Weetje ik dacht al nadat je zo het topic had geopend van welke username moet ik kiezen, dat iemand die ging nemen als jij het niet deed of niet snel genoeg was fzo :x

    Ik vind je naam nu ook echt heel leuk. (:
    Moet ik ff zeggen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Saviour schreef:
    Dat is wel kut ja.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ahahaha.

    Niemand hoeft mijn namen -ghehe- dus daarom zijn die van mij nooit bezet. Maar idd, kan me voorstellen dat dat verdomde iritant is!(nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wou PaperGangsta doen, maar diegene zit ook lang niet op Q.


    Every cloud has a silver ling

    Ik heb speciaal naar aanleiding van dit topic eentje gemaakt met beschikbare usernames x'D


    Your make-up is terrible