• Gabi und Klaus en over Justin Bieber.
    Gabi und Klaus zijn bekend van de song Gabi und Klaus en Justin Bieber, dat spreekt voor zich.

    Het gaat over een meisje zij is de dochter van Gabi en Klaus. Die na een lang huwelijk toch gaan scheiden. [...] kan hier niet tegen en is er kapot van, ze zoekt haar heil op feestjes en drinkt zoveel als ze kan. Maar op een dag gaat het mis, ze drinkt zichzelf in coma. Justin Bieber ziet dit en belt een ambulance, hij gaat mee nara het ziekenhuis en raakt aan haar gehecht. Wanneer het meisje uit coma is gaat het thuis steeds slechter Gabi en Klaus maken ruzie over wie [...] in huis mag. [...] heeft er genoeg van en ze loopt weg. Na lang lopen komt ze Justin tegen die zich over haar ontvermt en er zo wat moois tussen de twee opbloeit.

    Doen/Niet doen?
    Orgineel?
    Titel?
    Naam?

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen!
    Orgineel? Ja
    Titel? hum.. weet ik niet
    Naam? ?


    You are beautiful, you are love.

    Euh my gawd. Justin Beaver. x-x
    Doen/Niet doen
    Orgineel
    Run away.
    Protective Love Angel.
    Weetkveel (:
    Naam;
    ROSE. Oh nee, doe maar niet. Ik walg van Justin Beaver. -denkt Riley, Tiffany, Jenny, Fenna.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En renée. Ik wil ook een verhaal met jou schrijven. O.o (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ICHLIEBEBO schreef:
    En renée. Ik wil ook een verhaal met jou schrijven. O.o (:

    Haha ik voel me famous nu. :$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    But you areeeeeeeeeee famous. En ik éis dat je een verhaal met me schrijft want jij schrijft prachtig. ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ICHLIEBEBO schreef:
    But you areeeeeeeeeee famous. En ik éis dat je een verhaal met me schrijft want jij schrijft prachtig. ;'3

    Dan moet ik maar luisteren naar jou eis! En stiekem wil ik dat wel. :$ Want jij schrijft super! En mooi en spannend!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dan ga ik 'm niet lezen.

    Wij zouden ook is iets met zijn 4en schrijven.:Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.