• Ik ging vandaag eens met de bus en ik ben erachter gekomen dat de heenweg langer duurt dan de terug weg. Misschien dat dat komt omdat het dan spituur is, maar dat is niet eerlijk.

    Op de terugweg zat de broer van mijn vijand in de bus heel eng naar mij te kijken, alsof die me 'lekker' vond weetje wel? Hij kent me helemaal niet, maar ik herkende hem. Dus ik ging heel chagarijnig terug staren.


    Ghehe, houden jullie ook van de bus?

    Nee, sinds vorige keer en vandaag niet meer! .__.
    Want...
    Vorige keer, het was ijskoud, en ik kwam van een vriendin terug naar huis. Ik druk op halte, die kut van een blinde bompachauffeur rijdt gewoon een halte verder. Mocht ik lekker lang stappen tot de bushalte vroeger want daar stond mijn fiets, als ik die nog eens zie wil ik die kloppen. Ik zou die ontslagen!
    En vandaag stond ik rond 09:56u. aan de bus ongeveer en ik had een bus om 10:03u. en die bus komt doodleuk niet opdagen. Er kwam wel een bus van de andere kant maar die moest ik niet. Ik heb daar een dík half uur gestaan. Ik wil de lijn aanklagen. En ook weer stond ik in de kou!
    En vorige keer wou ik ook een bus van 10:03u. Onderweg zie ik die bus voorbij rijden terwijl het van bijlange nog geen 10 uur was. .__. Een uur later hetzelfde. Nog een uur later kwam die te laat, maar had ik hem wel!
    Damn, die bussen en chauffeurs van tegenwoordig, ik wil ze dood kloppen, spijtig genoeg is het illegaal om buschauffeurs te kloppen!
    En altijd was het ijs en ijskoud!
    Ik had daardoor zelfs een keer brainfreeze, en damn dat deed zeer.

    Zo, dit was eigenlijk een busklacht! (flower)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik haat bussen ><'
    Of ze rijden net weg, of de buschauffeurs kijken me aan alsof ze me willen vermoorden o_O
    En ze stinken, en zijn altijd te laat.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ga nu nooit meer met de bus. Vroeger wel, maar dat weet ik niet meer echt zo goed xd

    Ik ga nooit met de bus, niet naar school, niet naar de stad.. Altijd met de fiets, auto of Randstadrail.:Y)
    Ik kijk mensen ook boos/arrogant aan als ze me aanstaren, is leuk:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?