• Als je rustig ligt te slapen en dan droom je dat je beneden in de woonkamer zit. En dan wordt je wakker en dan denk je dat je nog in de woonkamer zit. Dan wil je naar boven lopen, maar zit je in je eigen kamer en zie je niets en dan loop je tegen de muur aan.

    Dat had ik laatst, heb een half uur door mijn kamer gelopen terwijl ik dacht dat ik beneden zat.

    Na het een paar keer overgelezen te hebben snap ik het eindelijk -ja, ik ben dom- Haha, dat klinkt eigenlijk best wel eng ;o

    Ik heb eens gehad dat ik mij gedraaid had in mijn slaap en toen ik wou opstaan heel de tijd tegen de muur liep.
    Ik sliep nog half en ik heb heel de tijd staan roepen: 'MAMA! Ik ben bliiiiind!' En toen kwam mijn moeder en deed zij het licht aan :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Jij bent raar (cat) Joke, gelukkig heb ik dat niet. Ghéhe. Maar een halfuur zou ik ook niet kunnen lopen in mijn kamer. Want dan draai ik rondjes. Mijn kamer is even groot als de badkamer, de helft kleiner dan mijn broer zijn kamer. Ik kan er amper in wandelen; Ghéhe.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb is gedroomd, nouja dagdroom eigelijk, dat ik in mn kamer stond. Terwijl ik op de speelplaats stond. Opeens was alles en iedereen weg, mensen, geluid,... Ik stond opeens in m'n kamer en ik geloofde echt dat ik in m'n kamer stond en naar m'n bed liep omdat ik ging slapen en m'n pyjama ging aandoen maw ik had bijna m'n broek naar beneden getrokken -_-' Thank god kwam ik weer bij bewustzijn ;D

    heb ik gehad

    ik zat ion de zetel en was moe. ik viel in slaap en toen ik wakker werd dacht ik dat ik in mijn bed lag. ben van de zetel gevallen:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Heb ik vaak :x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Unfaltering schreef:
    Ik heb eens gehad dat ik mij gedraaid had in mijn slaap en toen ik wou opstaan heel de tijd tegen de muur liep.
    Ik sliep nog half en ik heb heel de tijd staan roepen: 'MAMA! Ik ben bliiiiind!' En toen kwam mijn moeder en deed zij het licht aan :'D

    Dat lijkt mij echt heel erg pijnlijk en gênant.

    @Tradegy
    Dat zal wel lullig zijn ja, sta je in je ondergoed bij de speelplaats.

    Ik ben ooit ónder mijn bed wakker geworden x'D


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, dat heb ik nooit gehad, gelukkig. :')


    Protège moi de mes désirs.

    Ik heb dat als ik me draai in mijn slaap en dan denk ik 's ochtends nog dat ik lag zoals ik in slaap viel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Unfaltering schreef:
    Ik heb eens gehad dat ik mij gedraaid had in mijn slaap en toen ik wou opstaan heel de tijd tegen de muur liep.
    Ik sliep nog half en ik heb heel de tijd staan roepen: 'MAMA! Ik ben bliiiiind!' En toen kwam mijn moeder en deed zij het licht aan :'D

    Oké, die is droog! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat heb ik nooit, gelukkig maar. :')
    Ik had vorige week wel dat ik wakker werd en een minuut moest denken waar ik lag want ik dacht dat ik in mijn kamer lag terwijl ik aan de andere kant van Vlaanderen op een kamer lag. Dat vond ik wel eng.

    Ik draai me af en toe om en dan denk ik dat ik uit bed val. Dan hoor je een kabaal omdat ik me dood schik terwijl ik nog in bed lig. Best wierd ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Haha :'D

    Ik had eergisternacht nog dat ik om 2 uur 's nachts ging slapen, en om 4 uur die nacht weer wakker werd. Normaal zit ik dan nog op bed met mijn laptop, dus ik recht opzitten, in paniek kijken waar mijn laptop gebleven is. Kwam ik erachter dat hij naast me op mijn bureaustoel stond, en ik eigenlijk al 2 uur sliep. ><


    Scream for mercy!

    O ja, ook een keer; werd ik 's ochtends om 8 uur wakker, terwijl ik dan al op school hoor te zitten. Dus ik schrik me dood, kleed me als een speer om en klop op pappies kamerdeur aan. "Paps ik heb me verslapen ;o"
    "Kind tief op, je bed weer in, het is Zondag!!"

    :X


    Scream for mercy!