Ik zal wel onder een steen hebben geleefd of gewoon dom zijn, maar hoe en waarom hebben er zoveel users een icon met "Ik sta voor respect" of "ik sta niet voor respect"? x'D
Vroeg het me gewoon af..:')
Dus als je dat 'ik sta NIET voor respect'-plaatje als avatar hebt ben je in oorlog met de mods? Huh? Ik ben niet eens in oorlog met de mods.
Sorry als ik je verkeerd begrijp, ik ben vaag.
Daar komt het wel op neer inderdaad
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Rosebeat schreef: De mods & een aantal users zijn in 'oorlog'
Njet, non, nein, hindi, no, nee! In zes talen :']
Here's the story: De Respectweek was een actie opgezet om dus respect te stimuleren op deze site, aangezien er van verschillende kanten ontevredenheid werd bericht.
Dat staat dus HELEMAAL LOS van Cherished.
En van een oorlog is helemaal geen sprake. Sterker nog, de intentie van deze actie is er juist om de sfeer te verbeteren.
Omdat men weer een manier heeft gevonden om zijn zieligheid te uiten, daarom.
En dan heb ik het niet over de mensen die wél 'voor respect staan'. Maarja sommige mensen moeten een goed initiatief weer verloten. Achja we zien wel weer hoe het loopt.
Zaitsev schreef:
(...) Njet, non, nein, hindi, no, nee! In zes talen :']
Here's the story: De Respectweek was een actie opgezet om dus respect te stimuleren op deze site, aangezien er van verschillende kanten ontevredenheid werd bericht.
Dat staat dus HELEMAAL LOS van Cherished.
En van een oorlog is helemaal geen sprake. Sterker nog, de intentie van deze actie is er juist om de sfeer te verbeteren.
Ik zei ook 'Oorlog'. En door Cherished is er nu juist een discussie. &Werkt lekker dan? x'D
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.