• Meet my passion:O:

(cool)Roger Taylor (drums)
    (dance)John Deacon (bas)
    (krul)Brian May (elek. gitaar)
    & frontman (yeah)Freddie Mercury (leadvocals)

Misschien niet echt jullie smaak (gezien de meeste mensen hier fan zijn van Jonas Brothers, Justin Bieber en Tokio Hotel), maar mensen seriously:D
    Jullie kennen ze vast wel, en anders kent iedereen ze wel van "we will rock you" en "we are the champions" of "Bohemian Rhapsody". ^^
    Ze hebben talloze hits gehad back in the 70's 80's en begin 90's.

En mèn..
    I love them more than anything ^_^ (H)

[ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 21:49 ]

ars moriendi

John Deacon is het beste 8D

heuj

Ik ben enorme fan =D
    Komt door me vader, is een supergrote fan =)
    Ik heb ze al in het echt gezien, met Paul Rodgers.
    Wij gaan per jaar ook 2 à 3 keer naar een coverband van Queen, en als in Maasslsuis de Queenfanclubdag gehouden wordt, zijn wij ook van de partij =D
    Mijn kamer ligt vol met cd's en lp's/singles van hun, gepikt van ons papa (A)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

I love them <3
    Al mijn ooms zijn fan van hen :')

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Mijn pa is groot fan al sinds hij mijn leeftijd had. Hij heeft like, al hun CD's, en geloof me; dat zijn er niet weinig.. ;o

Door hem ben ik het ook nice gaan vinden<3

Zielig voor Freddie hoe hij is overleden.. ;|

Scream for mercy!

SugarGuitar schreef:
    Ik ben enorme fan =D
    Komt door me vader, is een supergrote fan =)
    Ik heb ze al in het echt gezien, met Paul Rodgers.
    Wij gaan per jaar ook 2 à 3 keer naar een coverband van Queen, en als in Maasslsuis de Queenfanclubdag gehouden wordt, zijn wij ook van de partij =D
    Mijn kamer ligt vol met cd's en lp's/singles van hun, gepikt van ons papa (A)

Waaaauw geweldig :O
    Je hebt ze in het echt gezien?! :O Paul Rodgers vind ik wel echt helemaal niks, maar ik zou er ene moord voor doen om Brian, Roger, en het allerliefst ook nog met Deaky erbij, in het echt te zien :D

ars moriendi

Ben ik hier de enigste die ze niet zo geweldig vind?

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Sentiment schreef:
    Ben ik hier de enigste die ze niet zo geweldig vind?

Vast niet, maar je bent wel de enige die toch reageert

ars moriendi

Ik wist niet dat jij ook fan van ze was ik ben zo verslaafd aan i wan tto break free.mircal,who wants to life forever en nog veel meer ik wist neit dat er veel mesnen hier van van ze zijn,

CuteWolf schreef:
    Ik wist niet dat jij ook fan van ze was ik ben zo verslaafd aan i wan tto break free.mircal,who wants to life forever en nog veel meer ik wist neit dat er veel mesnen hier van van ze zijn,

Jaa, ik heb ontdekt dat er dus meer mensen op Quizlet zitten die ze goed vinden ^^ Vandaar dit topic ^^
    Liefde voor Queen. ^^

ars moriendi

Queen is niet echt mijn muziek, maar daarom heb ik er nog zeker de pest niet aan.

your eyes are like stars in the night.

Mercury schreef:
    (...)

Vast niet, maar je bent wel de enige die toch reageert

Ik bedoel mijn reactie echt niet bot/gemeen, hoor.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Ik vind ze wel stoer en echt respect voor die mannen. Maar echt veel luisteren doe ik niet.

-Another one bites the dust-

En 1 nummer van hun staat op GH5 en een andere bij GHM -Jup Metallica luistert ook soms Queen- (:

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

Mercury schreef:
    (...)

Waaaauw geweldig :O
    Je hebt ze in het echt gezien?! :O Paul Rodgers vind ik wel echt helemaal niks, maar ik zou er ene moord voor doen om Brian, Roger, en het allerliefst ook nog met Deaky erbij, in het echt te zien :D

September 2008 =D
    Ik vond eerst Paul Rodgers ook tegenvallen, maar live is die best goed ^^ Concert was keigoed =D
    Heb het ticket geplastificeerd x'D

SugarGuitar schreef:
    (...)
    September 2008 =D
    Ik vond eerst Paul Rodgers ook tegenvallen, maar live is die best goed ^^ Concert was keigoed =D
    Heb het ticket geplastificeerd x'D

Whoaah O_O *jaloersheid jaloersheid*
    Bri en Roger zijn nu aan het kijken wat ze gaan doen, nu Paul weg is gegaan. Paul en Brian schenen nogal veel ruzie te hebben gehad O_O :O
    Ik zou het liefst hebben dat Brian en Roger samen gaan zingen. ^^ En dan naar Nederland komen. :D

ars moriendi

Mercury schreef:
    (...)

Whoaah O_O *jaloersheid jaloersheid*
    Bri en Roger zijn nu aan het kijken wat ze gaan doen, nu Paul weg is gegaan. Paul en Brian schenen nogal veel ruzie te hebben gehad O_O :O
    Ik zou het liefst hebben dat Brian en Roger samen gaan zingen. ^^ En dan naar Nederland komen. :D

Die gasten van de Queenfanclubdag in Maassluis proberen om Queen daar een keer naartoe te krijgen. Want dat doen hun gwn soms voor de trouwe fans =D
    Vorig jaar kwam die ene Peter, ben zijn achternaam kwijt. Had hij hele verhalen over Freddie verteld. En een Hongaarse groep had de rockopera gezongen, zo mooi Ö.
    En als afsluiter altijd een Queencoverband =)