• Sinds ik de kleuren van mijn kamer heb veranderd voel ik me er niet echt meer thuis. Alles is zwart-wit en ik vind het een beetje saai.

    Iemand enig idee hoe ik het kan opvrolijken?
    (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Posters, boa's -je weet wel van die sjaals-, foto's, knuffels, kussens, etc

    Fotolijstjes? :'D

    Foto's, kussentjes, accesoires, kaarsen, beeldjes.
    Dat heb ik teniminste en daar word het wel leuker door :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    Euhm, foto's aan de muur hangen, ik heb geen idee ='D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ander kleurtje geven, gordijnen vervangen, meubelstukken en decoratie in vrolijke kleuren neerzetten, foto's & posters ophangen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Waarom heb je het dan in die kleuren veranderd?

    Je kan posters en foto's ophangen. Je kan een spiegel ophangen. Kleurijke meubels en een kleurijk beddengoed kunnen ook altijd helpen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Even kijken bij mezelf.. Hmm, ik heb posters aan touwtjes gehangen, en die dan aan mijn lamp gehangen, zodat ze gewoon 'zweven' zeg maar. Ehm, je kan ook een hele hoop foto's laten afdrukken van vrienden, familie, groepen die jij leuk vindt en die dan allemaal kriskras op je muur hangen. Wat ik ook heb, is dierbare en leuke spulletjes die je aan leuke dagen ofzo herrinneren, samen in één bibliotheekkastje zetten. Ik heb ook glow in the dark-figuurtjes overal geplakt. Ik heb op mijn vuilbak geschreven: 'My name is Fred.' Tja, je kan veel doen ;'D

    Sehnsucht schreef:
    Waarom heb je het dan in die kleuren veranderd?

    Je kan posters en foto's ophangen. Je kan een spiegel ophangen. Kleurijke meubels en een kleurijk beddengoed kunnen ook altijd helpen.

    Nou omdat ik de oude kleuren nogal kinderachtig vond worden. Maar nu is het weer saai zegmaar :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.