• Wie heeftdit boek gelezen? Van Tatiana de Rosnay. Echt een geweldig boek, heel ontroerend.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik niet, maar nu wil ik het wel lezen ;x


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    ik niet, maar nu wil ik het wel lezen ;x

    ik zeg DOEN =D
    ik haat die reclame ><


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik niet, waar gaat die over?


    dream, dare, fly!

    Niet gelezen. Waar gaat ie over?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn moeder heeft het gelezen..^^


    Je moet worden wie je bent.

    ANNExROCKT schreef:
    Ik niet, waar gaat die over?

    De tienjarige Sarah wordt samen met haar ouders opgepakt en naar het wielerstadion in Parijs gebracht, waarvandaan duizenden joden worden gedeporteerd. Niemand heeft echter gezien dat Sarah haar kleine broertje Michel in een kledingkast opsloot, net voordat de politie het appartement binnendrong, en de sleutel bij zich stak.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb het gelezen, maar ik vond hem saai.
    Komt waarschijnlijk omdat ik hem zo snel mogelijk uit wilde hebben; dan kon ik aan Narnia beginnen, want ook al heb ik alle boeken al vaak gelezen, ze blijven leuk. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    WILLIAM schreef:
    Ik heb het gelezen, maar ik vond hem saai.
    Komt waarschijnlijk omdat ik hem zo snel mogelijk uit wilde hebben; dan kon ik aan Narnia beginnen, want ook al heb ik alle boeken al vaak gelezen, ze blijven leuk. ;x

    Haha, kan. Maar ik houd van verhalen over de tweede wereldoorlog; ik weet niet waarom.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    Haha, kan. Maar ik houd van verhalen over de tweede wereldoorlog; ik weet niet waarom.

    Narnia speelt zich ook af in de tweede wereldoorlog, ook al merk je dat niet, ghehe.
    Haha, ja ik vind het normaal wel interessant.
    Misschien ga ik hem wel weer een keer lezen als ik geen ander boek heb waar ik naar uitkijk. (krul)


    hoi, jij bent leuk.

    Het lijkt een interessant boek. Ik het het eens zoeken in de bibliotheek ^^ Maar nu heb ik er nog twee liggen die ik moet lezen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heroic schreef:
    (...)
    De tienjarige Sarah wordt samen met haar ouders opgepakt en naar het wielerstadion in Parijs gebracht, waarvandaan duizenden joden worden gedeporteerd. Niemand heeft echter gezien dat Sarah haar kleine broertje Michel in een kledingkast opsloot, net voordat de politie het appartement binnendrong, en de sleutel bij zich stak.

    hij lijkt me wel interresant =3

    Heroic schreef:
    (...)
    De tienjarige Sarah wordt samen met haar ouders opgepakt en naar het wielerstadion in Parijs gebracht, waarvandaan duizenden joden worden gedeporteerd. Niemand heeft echter gezien dat Sarah haar kleine broertje Michel in een kledingkast opsloot, net voordat de politie het appartement binnendrong, en de sleutel bij zich stak.


    onee? dus dan zit hij opgesloten in die kast? ;o


    Cowards die many times before their deaths.

    Die heb ik eh woensdag gekocht. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die is goehoed. ö


    everything, in time

    DUBBEL!><

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 14:17 ]


    everything, in time