De tienjarige Sarah wordt samen met haar ouders opgepakt en naar het wielerstadion in Parijs gebracht, waarvandaan duizenden joden worden gedeporteerd. Niemand heeft echter gezien dat Sarah haar kleine broertje Michel in een kledingkast opsloot, net voordat de politie het appartement binnendrong, en de sleutel bij zich stak.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
Ik heb het gelezen, maar ik vond hem saai. Komt waarschijnlijk omdat ik hem zo snel mogelijk uit wilde hebben; dan kon ik aan Narnia beginnen, want ook al heb ik alle boeken al vaak gelezen, ze blijven leuk. ;x
WILLIAM schreef:
Ik heb het gelezen, maar ik vond hem saai. Komt waarschijnlijk omdat ik hem zo snel mogelijk uit wilde hebben; dan kon ik aan Narnia beginnen, want ook al heb ik alle boeken al vaak gelezen, ze blijven leuk. ;x
Haha, kan. Maar ik houd van verhalen over de tweede wereldoorlog; ik weet niet waarom.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
Heroic schreef:
(...) Haha, kan. Maar ik houd van verhalen over de tweede wereldoorlog; ik weet niet waarom.
Narnia speelt zich ook af in de tweede wereldoorlog, ook al merk je dat niet, ghehe.
Haha, ja ik vind het normaal wel interessant.
Misschien ga ik hem wel weer een keer lezen als ik geen ander boek heb waar ik naar uitkijk.
Heroic schreef:
(...) De tienjarige Sarah wordt samen met haar ouders opgepakt en naar het wielerstadion in Parijs gebracht, waarvandaan duizenden joden worden gedeporteerd. Niemand heeft echter gezien dat Sarah haar kleine broertje Michel in een kledingkast opsloot, net voordat de politie het appartement binnendrong, en de sleutel bij zich stak.
Heroic schreef:
(...) De tienjarige Sarah wordt samen met haar ouders opgepakt en naar het wielerstadion in Parijs gebracht, waarvandaan duizenden joden worden gedeporteerd. Niemand heeft echter gezien dat Sarah haar kleine broertje Michel in een kledingkast opsloot, net voordat de politie het appartement binnendrong, en de sleutel bij zich stak.