• .... Wat ik later wil worden!!


    Later ga ik ingenieur architect studeren en daarna podiumbouw :)

    Ik ben zo blij dat ik het eindelijk weet!!


    Wat willen jullie later worden?


    Real music is hidden behind the notes

    Ofwel iets op tv, of op de radio.
    Schrijfster, journaliste en ik heb ook al gedacht aan scenariste (of hoe je het ook noemt) (iets met films)


    VIP - Very Important Penguin

    MissCrowley schreef:
    (...)

    Bedankt om me te waarschuwen :)
    Maar ik wil dat echt wel graag doen! En het is ook daarom dat ik ingenieur architect eerst ga studeren zodat ik eigenlijk als al mijn studies gedaan zijn gewoon podiums enzo kan ontwerpen :)
    Die zware opleiding heb ik er graag voor over


    Dan is het alleen maar goed (:
    Heel veel stoppen er snel mee als ze merken hoe zwaar het eigenlijk is haha dus ik dacht ik zeg het even ;)
    Maar wil je echt podiums gaan ontwerpen of podiums opbouwen enzo?
    Want podiums ontwerpen is weer iets anders dan kom je meer in de theater werk dan kan je ook zeggen dat je iets met kunst en design gaat doen want dat valt daar ook onder :3


    dream, dare, fly!

    Ik ga later samen met mijn beste vriendin, Britt (KJ) in Amerika wonen en samen gaan we een studio oprichten en heel veel onbekende groepjes populair maken. (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    En als me dat niet lukt, blijf ik bij het worden van journaliste of schrijfster. Ghéhe.


    Some people make the world special just by being in it

    Nog geen flauw idee


    All the shit I did tonight those be the best memories

    Demonlicious schreef:
    Kapster. (:

    Dan ga ik bij jou mijn haar laten knippen. :9~


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    waarschijnlijk Live Entertainment, dingen organiseren, zoals concerten en festivals enzo :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Dan is het alleen maar goed (:
    Heel veel stoppen er snel mee als ze merken hoe zwaar het eigenlijk is haha dus ik dacht ik zeg het even ;)
    Maar wil je echt podiums gaan ontwerpen of podiums opbouwen enzo?
    Want podiums ontwerpen is weer iets anders dan kom je meer in de theater werk dan kan je ook zeggen dat je iets met kunst en design gaat doen want dat valt daar ook onder :3


    Ja, kweet nog niet goed welke richting dat dat is, maar het is wel de bedoeling om podiums te ontwerpen en niet echt mee op te bouwen. Ik ga volgend jaar gewoon naar een paar opendeurdagen van hoge scholen enzo en dan zullen ze me er wel uithelpen zeker? :)


    Real music is hidden behind the notes

    Leidster op kinderdagverblijf (A)


    -

    Ik haat het best wel om na te denken over later. Ik volg nu een opleiding voor Pedagogisch Werkster, ik wil later op een kinderdagverblijf gaan werken. Maar ik denk erover om hierna nog een opleiding voor journalistiek of zoiets dergelijke te gaan doen. Dat spreekt me misschien wel het meeste aan.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    MissCrowley schreef:
    (...)

    Ja, kweet nog niet goed welke richting dat dat is, maar het is wel de bedoeling om podiums te ontwerpen en niet echt mee op te bouwen. Ik ga volgend jaar gewoon naar een paar opendeurdagen van hoge scholen enzo en dan zullen ze me er wel uithelpen zeker? :)


    Ja inderdaad gewoon duidelijk zeggen wat je wilt dan en dan komt het helemaal goed ;)
    Maar podiums ontwerpen enzo kan ik ook met mijn opleiding Media & Vormgeving ^^ Dat is wel heel vet hoor ik ga waarschijnlijk in die 4 jaar stage lopen bij een theater bedrijf om decors te gaan ontwerpen enzo (:


    dream, dare, fly!

    Ik denk dat ik iets in de kunst richting ga doen.
    Tekenares lijkt me wel leuk.
    Of iets met kinderen of dieren.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 18:33 ]


    Many things in life you can buy, but no friendship.

    Hbo recht of Hbo Economie studeren, daarna zien we wel weer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.