• .... Wat ik later wil worden!!


    Later ga ik ingenieur architect studeren en daarna podiumbouw :)

    Ik ben zo blij dat ik het eindelijk weet!!


    Wat willen jullie later worden?


    Real music is hidden behind the notes

    Psycholoog (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Klinisch psychologe.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Lerares op de basisschool :') Dus ik ga de PABO doen :') En voor erbij zou ik graag ook boeken schrijven, maar niet alleen dat, want ik weet niet of ik daarvan wel zal kunnen leven later :').


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

    Kapster. (:


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Journaliste.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik wil met mijn vriendin een winkel zoals london of ik wil iets met paarden doen:)


    T O K I O H O T E L < 3

    Psycholoog (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Advocaat, maar dat weet ik nog niet zeker :'D

    Ik wil iets met kunst, film, theater en reclame doen en daar doe ik nu ook al een opleiding voor :3

    Weet je wel dat podiumbouw een enorm zware opleiding is?
    Niet om het nu af te keuren want je moet doen wat je leuk vind, maar ik heb ook een half jaar de opleiding podiumbouw gedaan alleen heel veel onderschatten het net als ik heb gedaan. Je bent vaak in de weekenden en vakanties weg en druk bezig dus je ziet je vrienden niet vaak, je maakt enorm lange dagen soms slaap je gewoon amper of niet, je moet ook alles kunnen aansluiten en beheren dus alle knopjes moet je weten en de functies ervan, je moet technisch zijn en je moet constant met alle enorm zware onderdelen slepen voor het podium en als je denkt dat je dan nog wel gratis naar allemaal concerten en festivals kan... Vergeet het dan maar want daar merk je echt amper wat van omdat je zo druk bezig bent :')

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 15:04 ]


    dream, dare, fly!

    Journaliste, archeoloog of schrijfster (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Advocaat of leerkracht. Liefst advocaat, maar als dat niet lukt ga ik waarschijnlijk leerkracht doen (:


    Never run out of reasons to smile...

    softspoken schreef:
    psycholoog:X

    dat vind ik vet =3

    maar waarschijnlijk wordt ik danser =3

    ANNExROCKT schreef:
    Ik wil iets met kunst, film, theater en reclame doen en daar doe ik nu ook al een opleiding voor :3

    Weet je wel dat podiumbouw een enorm zware opleiding is?
    Niet om het nu af te keuren want je moet doen wat je leuk vind, maar ik heb ook een half jaar de opleiding podiumbouw gedaan alleen heel veel onderschatten het net als ik heb gedaan. Je bent vaak in de weekenden en vakanties weg en druk bezig dus je ziet je vrienden niet vaak, je maakt enorm lange dagen soms slaap je gewoon amper of niet, je moet ook alles kunnen aansluiten en beheren dus alle knopjes moet je weten en de functies ervan, je moet technisch zijn en je moet constant met alle enorm zware onderdelen slepen voor het podium en als je denkt dat je dan nog wel gratis naar allemaal concerten en festivals kan... Vergeet het dan maar want daar merk je echt amper wat van omdat je zo druk bezig bent :')


    Bedankt om me te waarschuwen :)
    Maar ik wil dat echt wel graag doen! En het is ook daarom dat ik ingenieur architect eerst ga studeren zodat ik eigenlijk als al mijn studies gedaan zijn gewoon podiums enzo kan ontwerpen :)
    Die zware opleiding heb ik er graag voor over


    Real music is hidden behind the notes

    Ik wil heel graag in de muziek, maar de kans dat je daar je brood mee kan verdienen is echt zero.
    En een andere optie was parapsychologie.
    Dus of dat, of ik ga muziektherapie geven in een inrichting, met 'gekke' mensen.
    Dat lijkt me zo vet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ofwel iets op tv, of op de radio.
    Schrijfster, journaliste en ik heb ook al gedacht scenariste (of hoe je het ook noemt) (iets met films)


    VIP - Very Important Penguin