• Kan iemand mij even de schoolniveaus van Nederland geven van hoog naar laag? :3


    Only losers can act the way you do

    LadyBug schreef:
    (...)
    TL staat voor theoretische leerweg en hoort tog egt bij het VMBO. Jij bedoelt wrs MBO niveau 4
    Nou serieus niet op mijn school. Bij ons heb je als hoogst vwo, daarna havo. Dat is het hbo. Daarna komt tl en al die shit. Tl hoort bij ons bij het mbo.


    when words fail, music speaks.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Nou serieus niet op mijn school. Bij ons heb je als hoogst vwo, daarna havo. Dat is het hbo. Daarna komt tl en al die shit. Tl hoort bij ons bij het mbo.
    En het zou wel heel er zijn als ik van het hooste van hbo naar het vmbo ging. Want ik ben van vwo naar tl gegaan.


    when words fail, music speaks.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Nou serieus niet op mijn school. Bij ons heb je als hoogst vwo, daarna havo. Dat is het hbo. Daarna komt tl en al die shit. Tl hoort bij ons bij het mbo.

    TL is een vooropleiding voor het MBO jah, net als HAVO voor het HBO en VWO voor de universiteit.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    LadyBug schreef:
    (...)
    TL is een vooropleiding voor het MBO jah, net als HAVO voor het HBO en VWO voor de universiteit.
    Niet. Hoe de fuck, mijn school gaat mij toch echt niet na 2 jaar vwo helemaal naar het vmbo zetten?


    when words fail, music speaks.

    Nja kap maar want ik blijf er toch bij.


    when words fail, music speaks.