• Ik snap niet waarom we dat vak krijgen. We kunnen het toch praten en er bestaan genoeg spellingcontroles?
    Ik haaaaat dat vak, ook al ben ik er niet slecht in (lees: ik had zonder te leren op pw van twee hoofdstukken een 8.3). Maar ik snap het nut er niet van.

    Wie wel?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zoals Therapy zegt en het is het meisje dat, toch? :'DD


    All was well.

    Therapy schreef:
    Je beseft niet half hoeveel fouten je nu nog maakt. En Nederlands is meer dan spreken en correct typen/schrijven. Verslagen maken hoort daar ook bij, en dat leren wij in Nederlands. + ik wil wedden dat de helft hier niet weet wat er correct is: het meisje dat of het meisje die. Als je je taal niet onderhoudt, dan gaat het bergaf ermee, en volgens mij is dat bewezen zelf. Nah, mijn mening :')

    Ik weet het wel:Y)


    I need you like a heart needs a beat

    Kingdom schreef:
    Zoals Therapy zegt en het is het meisje dat, toch? :'DD

    Uhu,want meisje is onzijdig.


    I need you like a heart needs a beat

    Leer er mee leven. ='D

    Zie je waar het goed voor is. :o


    All was well.

    Whipple schreef:
    (...)
    maar ik ben wel slecht in nederlands x'D
    zie: teksten -dramadrama-
    ik kan geen zinontleden, maar dat maakt mij niet uit ;x


    We can only learn to love by loving.

    Kingdom schreef:
    Zoals Therapy zegt en het is het meisje dat, toch? :'DD

    Si, maar het zou me niet verbazen moesten veel dat niet weten 8)

    Therapy schreef:
    Je beseft niet half hoeveel fouten je nu nog maakt. En Nederlands is meer dan spreken en correct typen/schrijven. Verslagen maken hoort daar ook bij, en dat leren wij in Nederlands. + ik wil wedden dat de helft hier niet weet wat er correct is: het meisje dat of het meisje die. Als je je taal niet onderhoudt, dan gaat het bergaf ermee, en volgens mij is dat bewezen zelf. Nah, mijn mening :')

    Het meisje dat (nerd)


    your eyes are like stars in the night.

    Therapy schreef:
    Je beseft niet half hoeveel fouten je nu nog maakt. En Nederlands is meer dan spreken en correct typen/schrijven. Verslagen maken hoort daar ook bij, en dat leren wij in Nederlands. + ik wil wedden dat de helft hier niet weet wat er correct is: het meisje dat of het meisje die. Als je je taal niet onderhoudt, dan gaat het bergaf ermee, en volgens mij is dat bewezen zelf. Nah, mijn mening :')



    Ik weet het wel ;D het is dat, want meisje is onzijdig.Wat best wel dom is , maarja.En ik geef je groot gelijk! (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    En dan nog maar van de contaminatie te zwijgen die iedereen onbewust gebruikt en dat afgeleerd moet worden 8D

    Enigma schreef:
    (...) ik kan geen zinontleden, maar dat maakt mij niet uit ;x

    dat lukt mij wel =3
    alleen doe ik hetn iet op de manier die de leraar ons uitlegt, die is veel te moeilijk vind ik =3
    maar ik doe het wel goed -meestal x'D-

    Therapy schreef:
    En dan nog maar van de contaminatie te zwijgen die iedereen onbewust gebruikt en dat afgeleerd moet worden 8D

    Wat een wijze woorden. - Snapt er geen fuk van. (nerd)

    Therapy schreef:
    En dan nog maar van de contaminatie te zwijgen die iedereen onbewust gebruikt en dat afgeleerd moet worden 8D



    Word dat begrip niet vaak gebruikt bij spreekwoorden, uitdrukkingen etc? (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    (...)


    Ik weet het wel ;D het is dat, want meisje is onzijdig.Wat best wel dom is , maarja.En ik geef je groot gelijk! (:

    Zoals ik al zei dus :'D


    I need you like a heart needs a beat

    Warrior schreef:
    Ik eigenlijk ook niet. En het is ook nog eens ontzettend saai. o_o


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.