• Sorry hoor, maar waarom bang voor spinnen? Die beesten zijn gewoon koel. Ik vind het eerlijk gezegt dom als je bang voor spinnen bent, ik bedoel maar, kinderen in Iran en al die andere landen kunnen iedere seconde op een landmijn stappen, en dan lopen vele hier te zeuren om een spinnetje O___O En ja, als je spinnen vies vind en er niet bang voor bent ofzo, dan heb ik ooknog wel iets, kinderen in verre landen lopen dagelijks door hun eigen behoefte heen. Dat is pas vies.

    (...)Ik durft alles. En nu ga je een levende kakkerlak opeten!


    AAHAHAHHAHA *Aanbid*


    I recycle my thoughts.

    ik ben er bang van, en die landmijne zijn erg ja, maar ik ga niet zeggen van; oei aangezien er mensen ineens in een landmijn kunnen stappen dat veel erger is dan mijn spinnenfobie ga ik ineens niet meer bang zijn van spinnen -.-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het niet dom als mensen ze eng vinden, ik kan er alleen niet zo goed bij met mijn hoofd.


    blame the bully.

    ik ben er bang van, en die landmijne zijn erg ja, maar ik ga niet zeggen van; oei aangezien er mensen ineens in een landmijn kunnen stappen dat veel erger is dan mijn spinnenfobie ga ik ineens niet meer bang zijn van spinnen -.-'
    Ik zeg alleen, dat sommige mensen vele grotere angsten hebben, en meetsal he, zijn die kleine kindjes daar niet eens zo bang, en dát vind ik pas dapper.

    (...)Ik zeg alleen, dat sommige mensen vele grotere angsten hebben, en meetsal he, zijn die kleine kindjes daar niet eens zo bang, en dát vind ik pas dapper.

    ja da is nu wel ieder zn mening e -.-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Tnx dt je mij dom vind dn (A)
    ik weet nie ik denk nie zow van;; omg straks gaat ie me aanvalle ofzo xD maar ze zien er gwn eng uit vin ik maar toch snap ik je punt wel ;)


    when words fail, music speaks.

    Ze blijven vies, uwll, en blegh


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    (...)
    ja da is nu wel ieder zn mening e -.-

    en trouwens als jij er ook bang voor was zoude gij wss ook zo gepraat hebbe als mij!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wat kan ik er nu aan doen dat ik daar bang voor ben?? o.Ô


    Bij mij het zelde, maar ik kan ze wel buiten zetten en alles, en vroeger had ik er helemaal geen schrik van. Tot dat ik is moest gaan slapen en naast mijn bed een grote, dikke, vette krakspin zat. Ik was nog klein en sindsdien ben ik er bang van. Maar mijn moeder heeft het erger.


    Live life limitless.

    Dag Leuke Meid. Ik vind jou marginaal . Maar vrees niet want u bent niet de enigste. (: Dat ander marginaal kind staat nu tegen je te zeuren dat je marginaal bent. (:


    It even took me by surprise

    Helemaal mee eens !


    Even bad men love their mothers -

    Dag Leuke Meid. Ik vind jou marginaal . Maar vrees niet want u bent niet de enigste. (: Dat ander marginaal kind staat nu tegen je te zeuren dat je marginaal bent. (:
    Ik mag jou niet U_U Ik geef gewoon mijn mening, en dan ben ik opeens marginaal? =,= Het is mijn mening dude, en ik mag die geven, en als jij mij daardoor onbelangrijk gaat vinden ben jij echt grappig.

    ik hou gewoon niet van insecten, maar als ik er ééntje vind in huis, zet ik hem/haar lief buiten ^^

    ik hou gewoon niet van insecten, maar als ik er ééntje vind in huis, zet ik hem/haar lief buiten ^^
    Zo hoort het. :'D

    Als er daar nu mensen bang van zijn? So? Omg... Er bestaan wel mooiere beestjes, hoor..