• dus , op mijn andere pc, als ik hem opstartte en ik kwam op het 'aanmelden' scherm ,moest ik mijn wachtwoord intikken, maar ben mijn wachtwoord vergeten dus kan ik niet binnen in mijn pc zelf
    en het is echt mega kut dus moet ik nu zitten op een windows 98' en ik kan er bijna niks mee doen
    dus iemand?xD


    you can handle it all ,if you believe in your self*

    ehm, mijn broer weet er veel vanaf. ik niet heel erg. maar volgens mij moet je dan bij accountbeheer iets doen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    We hebben hetzelfde probleem hier gehad en de oplossing was toen: Elk mogelijk wachtwoord proberen. :X

    Maar ik denk dat je ook op je pc in de veilige modus kan.

    Dan moet je als hij opstart op een knop drukken (welke knoppen verschijnen onderaan) en dan zo eens kijken hoe je in die modus komt. ^^


    Let the Night embrace you

    Bij mij, staat na een paar keer fout te hebben ingevoerd; wachtwoord veranderen, volgensmij.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 16:00 ]


    Smiling but close to tears.

    ik heb mijn broer even gevraagd, hij doet ICT opleiding, en hij zei dat je er nu niks mee kan. gewoon dan alle mogelijke wachtwoorden proberen. of je moet al een speciale cd hebben, maar die hebben maar een paar mensen.

    dus je kan er niks meer me.
    misschien alles opnieuw installeren?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    ik heb mijn broer even gevraagd, hij doet ICT opleiding, en hij zei dat je er nu niks mee kan. gewoon dan alle mogelijke wachtwoorden proberen. of je moet al een speciale cd hebben, maar die hebben maar een paar mensen.

    dus je kan er niks meer me.
    misschien alles opnieuw installeren?

    ik heb alles al gedaan, allewachtwoorden dat ik maark on bedenken tluk niet , en ik kan het niet opnieuw instaleren, ;s kan er ik echt niks mee nu?

    x


    you can handle it all ,if you believe in your self*

    Snake schreef:
    We hebben hetzelfde probleem hier gehad en de oplossing was toen: Elk mogelijk wachtwoord proberen. :X

    Maar ik denk dat je ook op je pc in de veilige modus kan.

    Dan moet je als hij opstart op een knop drukken (welke knoppen verschijnen onderaan) en dan zo eens kijken hoe je in die modus komt. ^^


    er komt niks van modussen op ?
    en heb alles al geprobeerd van wachtwoord , tlukt niet


    you can handle it all ,if you believe in your self*

    xElena schreef:
    (...)
    ik heb alles al gedaan, allewachtwoorden dat ik maark on bedenken tluk niet , en ik kan het niet opnieuw instaleren, ;s kan er ik echt niks mee nu?

    x

    Ga anders naar de winkel waar je hem gekocht hebt..?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 16:19 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Dan moet je inderdaad in die veilige modus gaan ofzo. Ik weet niet precies hoe je daarin komt, maar dat heb ik mijn vader wel eens zien doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hebben jullie nog een ander account? Want anders moet je daar op inloggen en naar het account beheer gaan. Dan kun je je wachtwoord aanpassen.


    -

    Photographs schreef:
    (...)
    Ga anders naar de winkel waar je hem gekocjht hebt..?


    we hebben die gekregen van iemand die verhuist was ofzo , dusja :s


    you can handle it all ,if you believe in your self*

    xElena schreef:
    (...)
    ik heb alles al gedaan, allewachtwoorden dat ik maark on bedenken tluk niet , en ik kan het niet opnieuw instaleren, ;s kan er ik echt niks mee nu?

    x

    mijn broer zegt van niet nee, en hij heeft er echt heeeeeeul veel verstand van. misschien kan je naar een winkel gaan waar ze computers maken ofzo xd ?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    (...)
    mijn broer zegt van niet nee, en hij heeft er echt heeeeeeul veel verstand van. misschien kan je naar een winkel gaan waar ze computers maken ofzo xd ?


    hmm , ja mss wel
    of mss is het van de eerste keer beter dat ik gewoon een laptop koop , das gemakkelijkste,
    alleen weet ik nie van waar ik al da geld moe halen ma bonxD


    you can handle it all ,if you believe in your self*

    Everlasting schreef:
    Hebben jullie nog een ander account? Want anders moet je daar op inloggen en naar het account beheer gaan. Dan kun je je wachtwoord aanpassen.


    nee ;s er is maar een account en da was de mijne


    you can handle it all ,if you believe in your self*

    Rosebeat schreef:
    Dan moet je inderdaad in die veilige modus gaan ofzo. Ik weet niet precies hoe je daarin komt, maar dat heb ik mijn vader wel eens zien doen.


    maar dan nog ? als je in een veilige modus zit ? moet je toch nog altijd u wachtwoord ingeven ?


    you can handle it all ,if you believe in your self*

    daarom hoef ik ook geen wachtwoord in te voeren om in mijn pc te komen xd


    Stop holding me under and let me breathe.