• Nou ik liep vannacht na 12 uur met en vriendin even over straat, voor ik het weet komt er en jongen met volle snelheid op me afgerend en springt op me. 'Gelukkig nieuwjaar!!' nou ik schrok me wild, ik ken hem niet eens, en vervolgens rent ie weer vrolijk verder.. Andere mensen nog iets raars meegemaakt?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja, dat ik heb gewonnen met dammen terwijl ik niet eens meer 100 % was. Pfoe, vind ik toch best goed van mezelf. -Ik ging samen met mijn kleine nichtje vannacht nog even dammen, vandaar-


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Niet echt, gewoon hetzelfe als ieder jaar. Alleen me beste vriend die normaal gesproken niet zo van het lichamelijk contact is. Ging me kussen (3 kussen zeg maar) en knuffelen, toen schrok ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nee, niks.


    Cowards die many times before their deaths.

    hahaha :'DD
    die is raar =3
    en nee.. eigenlijk niet.
    behalve dat ik bijna een vuurpijjl stok op mijn kop kreeg x'D

    ik zat mp3 te luisteren xD niet egt raar :P ik verveel meeee!!!!!!!!!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Haha. -plat-
    Ik heb de hele tijd m'n hand voor de ogen van m'n zusje gehouden tijdens het film kijken omdat ze niet wilde zien hoe ze zoenden. (krul)


    hoi, jij bent leuk.

    Nee, niet echt, voor zover ik weet.


    Only losers can act the way you do

    Niet echt iets raars, :3
    wel heel veel leuke dingen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Aaaah, dat vind ik schattig :3
    Maar nee, niet echt. Alleen leuke dingen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had niet eens door dat het al 2010 was, ik stond een beetje te kijken naar het vuurwerk en ik wachtte tot iedereen ging aftellen, dus ik vraag 'Hoe laat is het?' Het was blijkbaar al 0:10 , dus toen ben ik maar gaan slapen :Y)


    All was well.

    haha :')
    Ik heb niets raars meegemaakt maar wel gezegd en dat was; goh wat is het snel gegaan het is alweer 2009. Iedereen keek me raar aan toen wist ik het weer. Oh ik bedoel 2010 -.-


    You can run but not hide

    HAHA xD lol


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ging deze morgen werken. Ik kom mijn huis uit om 6 uur sochtends. Roepen twee jonge gasten van op hun fiets. 'Geeeelukkig nieuwjaaaar.' :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Niet dat ik weet. x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Hahaha :'D
    Dat deed ik bij een lekkere jongen die helemaal in zijn eentje liep. Toen kreeg ik een knuffel ;x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.