• gingen jullie slapen? en hoe laat stond je op?

    Ik ben niet naar bed geweest. Het was 8 uur toen ik thuis kwam, en toen was ik druk. Dus ben ik gaan wandelen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rond 3uur, ik wou nog weggaan, maar mocht niet van mijn zus ><


    -

    In slaap gevallen rond half 8 of kwart voor 8 's morgends, en wakker rond 16:30u. En ik haat dat want dan heb ik amper daglicht gezien. :x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    na 5 uur slapen
    en we stonden om half 2 opxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Kwart voor een naar bed gegaan&kwart voor elf weer opgestaan n.n


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Pfft... Om 6 uur kroop ik pas echt in mijn slaapzak en om half 7 lagen we geloof ik allemaal te pitten.
    En ik stond om half 11 weer op, en toen ging ik popcorn, chips en brownies eten :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Pfft... Om 6 uur kroop ik pas echt in mijn slaapzak en om half 7 lagen we geloof ik allemaal te pitten.
    En ik stond om half 11 weer op, en toen ging ik popcorn, chips en brownies eten :Y)

    wat een lekker ontbijt :9~ haha :'DD

    Whipple schreef:
    (...)
    wat een lekker ontbijt :9~ haha :'DD

    -wbw-
    En toen spoelde ik het weg met 7-up en ging ik flilpjes van vannacht kijken. En toen zat mijn slaapzak onder de 7-up
    (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Half 5 zijn we naar huis vertrokken en ik ben deze middag rond 3uur - half 4 opgestaan (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    -wbw-
    En toen spoelde ik het weg met 7-up en ging ik flilpjes van vannacht kijken. En toen zat mijn slaapzak onder de 7-up
    (cat)

    haha :'DD

    :9~

    Ik lag om 3 uur in bed denk ik, en om half 10 moest ik er weer uit omdat we naar mijn oma gingen. -.-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    4 uur, werd om 2 uur 's middags wakker.
    Wilde wel een nachtje doorbrengen maar gezien het feit ik m'n ogen niet open kon houden dook ik lekker m'n bed in.
    Ik heb nog wel in m'n raam gezeten en met vriendinnen gepraat die op het pleintje naast m'n huis stonden, maar dat was achteraf gezien niet zo'n goed idee. Ik had een hempje aan -mn vest had ik uitgedaan- en ik zat in die kou, dus daardoor werd ik 's nachts duizend keer wakker en heb alleen maar op de wc gezeten en overgegeven. :'D
    -denkt niet dat het door de kou komt maar eerder door de drank hahaha-


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Rond 1 uur en om 12 uur opgestaan.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 18:42 ]


    VIP - Very Important Penguin

    5 uur slapen en om half 12 wakker


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    rond kwart voor twee:( we waren alleen en ik was total niet moe

    :(

    6 uur was ik toch best moe en om 11 uur was ik al weer wakker. En de nacht daarvoor had ik ook maar een paar uurtjes geslapen :'D Ben bijna te moe om dit te typen atm.


    Everything means nothing, if I ain't got you.