• En ik heb het dus over mijn vader,
    Ik zit nu al een jaar aan een stuk te zeggen dat die moet kloppen op mijn kamerdeur maar hij doet het nooit,Ik zeg het elke dag wel 10 keer maar hij wil het maar niet doen,Ik ben dat echt zo beu,Daarjuist deed hij het weer en ik roepen:Je moet kloppen en hij zegt ja de volgende keer zal i, het doen,Maar dat zegt hij altijd en hij heet dus nog nooit op mijn deur geklopt
    Wie heeft er nog zo'n vader??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    De mijne stormen gewoon binnen? En eigenlijk stoor ik me daar niet aan?


    You'll never dream alone. <3

    Mijn beide ouders zijn zo. Echt om gek van te worden. >< Gelukkig doen ze het wel als me vriendin er is.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Mss dnkt hij dat je iets stiekem doet & dat hij drom moet kloppn drom dat hij altijd 'vergeet' te kloppn uit de hoop te ontdkkn wat je uitspook ^_^in ieder geval Viel Glück met hem toch te leren kloppn;)
    Mijn pa moest ooit eens kerstcd's hebben voor deze tijd vant jar hij vroeg of ik wist waar die lagen ik: ja op m'n kamer...later moest ik van hem horen dat hij heel m'n kamer had onderzocht & ze niet had gevonde
    ik vond ze direct --' maar daar gaat het niet om ik vond dat hij uit m'n spulln moest blijven! als hij ze niet weet liggn, moet hij toch niet zoeken?!
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Nou dát is erg? Mijne kloppen ook nooit hoor. Ik doe niks stiekems op mijn kamer ofzo dus zo erg is dat niet.


    when words fail, music speaks.

    Frontpage schreef:
    Mijn ouders mogen niet op mijn kamer komen en doen ze ook niet (:


    Blacka vriend!

    Ik lig bij mijn vader tegenwoordig op zijn kamer op een luchtbedje(:() maar als ik op mijn eigen kamertje slaap roep hij en dn opent hij het luik.

    En als ik bij mama ben brult ze eerst als ze al boven is ; SHANICE en dn komt ze zeiken dat ik mijn kamer ofzo moet opruimen.

    Dus ze kloppen eigelijk nooit allen de vriend van mijn moeder.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Bij mij loopt hij gewoon binnen :S
    Doet iedereen bij ons thuis :S:S

    Soms schrik ik me dood, want dan sta ik met mijn mp4 voor de spiegel te dansen (x'D) en als ik dat doe sta ik zowat naast de deur (gaat hij open, niet opgelet dus, AUCH!)

    Maar kloppen doen ze niet x'D


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    PUKKELxDING schreef:
    Nou, ik niet, zodra je een vriendje hebt dan zal hij het wel doen. Ghehehe.. :P

    Niet persé
    Mijn moeder die komt ALTIJD binnenstormen. Met of zonder vriendje boven, en dan word ze pissed als ik er wat van zeg..
    Maar mijn vader klopt wel braaf (a)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Doe dan een slot op je deur.


    You can run but not hide

    myn stiefpa die klopt
    mijn mama niet, waarom weet ikniet maarja -.-

    x

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 23:11 ]


    you can handle it all ,if you believe in your self*

    niemand klopt.. zeker mijn mama niet,, en ik doe hem dus nu altijd op slot als ik me omkleed ofz.


    Nvt

    FairyHunter schreef:
    Bij mij loopt hij gewoon binnen :S
    Doet iedereen bij ons thuis :S:S

    Soms schrik ik me dood, want dan sta ik met mijn mp4 voor de spiegel te dansen (x'D) en als ik dat doe sta ik zowat naast de deur (gaat hij open, niet opgelet dus, AUCH!)

    Maar kloppen doen ze niet x'D
    Ja dat heb ik ook
    Dan it ik kei onozel te dansen en dan komt plots mijn vader binnen,Een keer zat ik zelfs te gillen omdat ik een gezichtsmasker aan had en ik wou niet dat iemand dat zag


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Mijn ouders kloppen gelukkig,
    Maar mijn kleine zusjes niet.


    Everyone smiles in the same language.

    Warrior schreef:
    De computer staat bij ons in de woonkamer dus eigenlijk ben ik nooit op mijn kamer.


    T O K I O H O T E L < 3

    Mijn ouders doen niet aan kloppen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.