• Wajo hé, als die mensen hier in mijn stad zijn al bezig met vuurwerken af te steken. Nou ja, alleen van die knallen dan. En ik word er gek van, want het lijkt alsof ik midden in een veldslag zit. En ik krijg er ook hoofdpijn van. Ik werd vanochtend ook nog eens mijn bed uitgeboemd want ze waren vanochtend al bezig. In mijn straat. Kutkinderen. =D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    Wij zetten ons konijn vroeger altijd in onze slaapkamer en gingen met haar spelen. (': Zodat ze niet bang was haha.

    Ik heb medelijden met onze cavia's <3
    geen enkel veilig plekje voor ze heir :s


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Idiotique schreef:
    mijn hond is er echt zo bang van ;x hij rilt helemaal, het lijkt wel of hij elk moment kan neervallen ..


    Wat zielig.
    Mijn hond pakt het anders aan. Bij iedere knal blaft hij, dus hij is nu al de hele dag zo'n beetje aan het blaffen. En toen ik hem net uitliet, bleef die naast me lopen grommen. Hij beschermt me tegen vuurwerk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Idiotique schreef:
    mijn hond is er echt zo bang van ;x hij rilt helemaal, het lijkt wel of hij elk moment kan neervallen ..


    Dat heeft mijn hond ook, echt super zielig.
    twee jaar geleden was er serieeus zo een oorlog tussen 2 groepen jongeren, ik was in Zuidland om even iets op te halen ne ik was daar binnen en ze waren allemaal vuurwerk naar elkaar aan het gooien echt eng was dat om naar te kijken. maar dat waren van die jongens van 16, 17, 18 enzo. De politie kwam toen ook nog.

    Maar, hier is het nu best stil. Mijn buurjongetje is vandaag jarig dus die zijn al vuurwerk aan het afsteken. elke keer schrik ik me kapot
    .

    Hier hebben we waarschijnlijk geen vuurwerk vanavond :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik was net buiten met onze hond aan het spelen [ze is nog pup en moet dus wennen aan het vuurwerk] en opeens is er zo'n keiharde knal. Dus moet ze keihard blaffen en janken, wil ik de deur opendoen om naar binnen te gaan krijg ik de deur niet los ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Wat zielig.
    Mijn hond pakt het anders aan. Bij iedere knal blaft hij, dus hij is nu al de hele dag zo'n beetje aan het blaffen. En toen ik hem net uitliet, bleef die naast me lopen grommen. Hij beschermt me tegen vuurwerk.


    vuurwerk is mijn hond zijn grootste angst echt, niet normaal ;x hij begint te trillen en te slijmen uit zijn tong/mond enzo.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 15:07 ]


    Cowards die many times before their deaths.

    Unfaltering schreef:
    Hier hebben we waarschijnlijk geen vuurwerk vanavond :'D

    Hoezo niet?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, mijn broertje ook. Echt zonde van het geld >< goed, sommig vuurwerk is wel mooi, maar al die rotjes, dat is echt puur geldverspilling. Mijn katten zijn echt doodsbang.


    Destroy what destroys you.

    Ocharme! Bij mij schieten ze - naar mijn mening - niet eens voldoende vuurwerk af :<.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    het gaat hier ook non stop. :'] Maar ik vind het niet erg ofzo, ik doe het zelf ook.
    Wel zielig voor de kat, die zit helemaal patrified op de overloop 8D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    HoldMeDown schreef:
    Ja, mijn broertje ook. Echt zonde van het geld >< goed, sommig vuurwerk is wel mooi, maar al die rotjes, dat is echt puur geldverspilling. Mijn katten zijn echt doodsbang.

    Indeed. Maar bij mij is dichtbij een vuurwerk winkel, en dar schieten ze steeds vanalles af. Nog even en ik klaag ze aan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    een vriendin van mij is een paar jaar geleden bekogeld met vuurwerk terwijl ze aan het paardrijden was. een paar dagen voor de jaarwissling. Ze was er in galop vandoor gegaan. gelukkig haddden zij en haar paard niks.
    maar dat vind ik gewoon zielig van die jongens, je gaat toch niet naar een paard en een meisje rostje gooien. zoieso gooi je er al helemaal niet mee.

    VoodooDoll schreef:
    Toen ik nog in een flat woonde gingen ze altijd van die extreem harde, verboden vuurwerk (ben de naam vergeten) afschieten naast onze flat. Omdat dat zo leuk galmde tussen de flats. En ze staken ook elke gemeenschappelijke afvalbak in de fik. Ik heb echt een hekel aan vuurwerk.
    Ik moest net boodschappen doen. Maar ik liep de tuin uit, en toen ben ik meteen terug het huis in gevlucht vanwege de vuurwerk. Maar gelukkig is het vuurwerkgehalte hier niet zo verschrikkelijk hoog. Omdat er geloof ik voornamelijk wat jongere kinderen wonen.
    Maar vanochtend zag mijn zus 2 kleine kindjes van een jaar of 5/6 en de een gooide vuurwerk naar de ander. En die had het niet door, maar gelukkig stapte hij net opzij, want er kwam echt een enorme knal! Dat is best schokkend, vooral omdat die ouders gewoon niet opletten.

    Samengevat denk ik dus ook best wel negatief over vuurwerk.

    Lawinepijl?

    Nah, hier schieten ze niet heel veel af. Vooral nitraten en alles wat harder gaat.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ADJxlove schreef:
    een vriendin van mij is een paar jaar geleden bekogeld met vuurwerk terwijl ze aan het paardrijden was. een paar dagen voor de jaarwissling. Ze was er in galop vandoor gegaan. gelukkig haddden zij en haar paard niks.
    maar dat vind ik gewoon zielig van die jongens, je gaat toch niet naar een paard en een meisje rostje gooien. zoieso gooi je er al helemaal niet mee.

    Sommige mensen zijn toch zulke dumbasses. ><
    Er waren net kinderen van een jaar of elf, en ik ging even één ding uitproberen van mijn vuurwerk. Die kinderen pakken zo'n minivuurpijl, steken hem aan en gooien hem gewoon roekeloos in de lucht. Hij is rakelings langs een meisje van dat groepje gegaan, en toen is mijn vader even gaan zeggen wat ie ervan vond. Go dad! (hoera)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hier in de straat zijn ze ook al sinds 12 uur vuurwerk aan het afsteken. Héél irritant.


    hoi, jij bent leuk.