• Sorry,als er al een topic over is geopend.
    Iemand vertelde me juist dat hij in de joepie staat als loser van het jaar, maar tegelijkertijd ook als beste zanger van het jaar. Ik vraag me eigenlijk af hoe iemand een loser kan zijn maar tegelijkertijd dan weer de beste zanger Oo -Oké, we praten hier dan ook weer wel over de joepie, maar dan nog-

    Ach, slaat toch nergens op.


    blame the bully.

    Maar dat is echt dom dat hij loser van het jaar is. En zeker om de reden waarom?
    Was het niet omdat hij zogezegd anorexia zou aangemoedigd hebben? Waar halen ze het. Een paar weken daarvoor schreven ze nog in de joepie dat Bill zou gezegd hebben dat kinderen allemaal hamburgers moeten eten. En een hamburger is nu niet bepaald anorexia achtig.


    One Day you'll remember me...

    De Joepie is een boekje stront, whatever dat ze hem Loser van het jaar noemen, toont ook meteen het niveau van dat boekje.

    Je kunt veel over Bill Kaulitz zeggenn, maar het succes dat die vier jongens met hun bandje Tokio Hotel hebben bekomen, doen niet veel Europese mensen hen na. :Y)

    Ik maak me er niet druk om, ook al ben ik TH fan. Vind niet dat ze dat kunnen plaatsen aangezien dat een mening is en niet een feit is en kan zijn. Maar ik ga er geen woorden aan vuil maken of zo.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Bill is de beste loser zanger van het jaar? x]
    Vind ik wel grappig klinken. ^^


    If music be the food of love, play on!

    Omdat de hater stemmen op 'loser van het jaar' en de fans voor 'zanger van het jaar'. DUHHH ;DDDDDD.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 19:12 ]


    None but ourselves can free our minds.