• Sorry,als er al een topic over is geopend.
    Iemand vertelde me juist dat hij in de joepie staat als loser van het jaar, maar tegelijkertijd ook als beste zanger van het jaar. Ik vraag me eigenlijk af hoe iemand een loser kan zijn maar tegelijkertijd dan weer de beste zanger Oo -Oké, we praten hier dan ook weer wel over de joepie, maar dan nog-

    De joepie word gewoon gemaakt door venten van in de 20, die strontjaloers zijn op Bill. En dat doen ze natuurlijk ook zodat ze onder gespamt worden door mailtjes van TH-fans.


    Ryan Dunn (ll)

    Previously schreef:
    De joepie word gewoon gemaakt door venten van in de 20, die strontjaloers zijn op Bill. En dat doen ze natuurlijk ook zodat ze onder gespamt worden door mailtjes van TH-fans.

    Dat laat me nu denken aan een hoop pedofielen oO

    Bill is inderdaad tot loser van het jaar verkozen en dat vind ik echt op niets slaan en die Justin bieber staat op 1 beste zanger en Bill 4e beste zanger.
    En Tom staat 10e in de lijst knapste jongens.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 22:13 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Apart.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tjah weetje? Als het in jou ogen je nummer 1 is? Dan is het toch goed? ( zegt het alleen tegen de mensen die het zoo vinden)..


    Some angels have no wings.

    Pardon? Dat is ronduit B-U-L-L-S-H-I-T, vorig jaar was hij nummer 1 en nu loser van het jaar!? Ach dat is weer zoiets typisch (!) voor Joepie

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 22:18 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hij staat zelfs boven Kanye West :')
    Wat heeft Bill uitgevreten om een loser te zijn oO

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 16:26 ]


    Let's do this poo

    Och, ik maak me er niet eens meer druk om. Het is gewoon de eeuwige strijd tussen de 'lovers' en de 'haters'. Ik zelf word er niet goed van dus ik maak me ook geen zorgen meer =']


    Life is hard and then we die

    Soundtrack schreef:
    Hij staat zelfs boven Kanye West :')
    Wat heeft Bill uitgevreten om een loser te zijn oO
    Dat vraag ik me nu ook af ja :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Blijkbaar kunnen volgens de Joepie losers ook heel goed zingen.
    Nee, ik vind Bill geen loser


    I clicked my heels and wished for you.

    PUKKELxDING schreef:
    Och, ik maak me er niet eens meer druk om. Het is gewoon de eeuwige strijd tussen de 'lovers' en de 'haters'. Ik zelf word er niet goed van dus ik maak me ook geen zorgen meer =']

    _O_


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Beste zanger ? hihi ;x

    Maar het is wel vreemd, je kan toch geen loser zijn en tegelijkertijd geweldig gevonden worden.
    Ach, maar met Bill kan waarschijnlijk alles...


    The soul needs autumn.

    Neuh...

    Joepie heeft gewoon op zijn kop gekregen van de TH-fans...

    De artikels zijn altijd méér dan 2 weken oud. Like fijn...

    &
    Het is lang geleden dat ze nog eens een sappige roddel konden posten over Bill...

    Ik koop de joepie trouwens niet meer...
    Zielig boekje...

    Zo kan ik duizende boekjes maken...

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 17:12 ]


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Ik zou het echt ver-schrik-ke-lijk vinden als ik tot loser van het jaar ben uitgeroepen door een tijdschrift dat zichzelf de Joepie(?) noemt.. De naam alleen al.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hij is loser van het jaar ja, maar zanger van het jaar was Justin Bieber dacht ik. Hij staat wel in het lijstje van zanger van het jaar, maar is het niet. En die titel van 'Bill Kaulitz: Loser van het jaar' vind ik gewoon lachwekkend :'D