• Ik hebaltijd het idee dat als ik mijn hond s' avonds uitlaat dat ik achtervolgd word ;x ookal weet ik dat ik me aanstel ik heb altijd zo'n idee, al helemaal als ik langs het pad hier langs de vijver loop want die is slecht verlicht -van de 7 lantaarns doen 3 het maar ofzo- en dan word ik helemaal gke ;x

    meer mensen last vna?


    We can only learn to love by loving.

    soms.. dan kijk ik steeds achter me haha :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Als ik 's avonds opstraat loop in m'n eentje, dan denk ik soms dat ik geachtervolgd wordt. ô


    Smiling but close to tears.

    Ja, zo had ik laatst toen ik op de fiets zat het gevoel dat er telkens en auto achter me aanreed, het was ook telkens dezelfde auto. En hij reed ook langzaam, maar oke hij kon gewoon niet langs me, daarom bleef ie achter me rijden.='D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja, vaak wel.

    Ik heb dat als ik mijn fiets naar achter breng en ik alleen door de poort loop(is door zon soort gang)

    en ik ben altijd bang met douche ergens anders bijvoorbeeld ; in buitenland,bij familie,vriendinnen dat komt omdat ik bang ben dat ik bekeken wordt :$


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Bij ons in het park staan geen lantaarnpalen, dus als ik mijn hond moet uitlaten en het is al later, schijt ik bijna in mijn broek x'D Maar dat komt met name door mijn hond, want die schrikt van alles...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb dat in Brussel, als ik van de cinema naar huis stap. Is echt eng 's avonds.


    -

    Ik heb dat ook vaak!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Als ik naar mn werk fiets -meestal kwart voor 5 's ochtends ofzo- schrik ik altijd van katten enzo, want dan is er nooit iemand op straat. :'D
    Dan is het altijd vet eng. xD

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 19:10 ]


    blame the bully.

    Heb ik ook. Moet ik altijd voorbij een bosje, waar juist maar één lantaarn paal schijnt Oo'

    Dat heb ik alleen als het donker is. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Ik loop in het donker (bijna) nooit in m'n eentje over straat, dus nee daar heb ik geen last van.


    Als je maar een ananas hebt..

    UNCOMMON schreef:
    Ja, vaak wel.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Jep, maar dat is niet zo raar toch? Dat heeft iedereen wel.


    Life is hard and then we die

    Vroeger wel, nu vind ik het spannend en dus niet meer zo eng :Y)


    Happiness hit her like a train on a track