• Hoi,

    Misschien hebben jullie gemerkt dat ik mezelf verwijderd-inactief- had van Quizlet. Ik begreep via-via dat er een topic over was gekomen omdat het niet helemaal duidelijk was waarom ik wegging. Nou dat kom ik even uitleggen.

    Ik moest voor mezelf even wat dingen op een rijtje krijgen, over persoonlijke dingen, maar ook vooral over Q zelf. Ik heb dit altijd een geweldige plek gevonden, een soort veilige haven, en ik krijg nu het gevoel dat ik het niet meer leuk vind hoe de mensen met elkaar omgaan, maar goed ik kan nu wel gaan vertellen hoe geweldig het vroeger was maar dat doe ik niet, vroeger is geweest en je moet kijken naar de toekomst. Ik heb dus nagedacht en gepraat met sommige van jullie, die mijn goede MSN hebben -en dat zijn er maar een stuk of 10, de rest heeft mijn internetmsn die ik haat;x- en vandaag heb ik alleen maar aan Q gedacht. Dus heb ik besloten dat ik maar terugkwam.

    Ik hoop dat het zo goed uitgelegd is voor degene die wouden weten waarom ik weg was, zo niet je kunt me altijd een berichtje sturen.

    Love


    We can only learn to love by loving.

    Enigma schreef:
    (...) u bent aangenomen :3

    YES 8D
    Door jou ben ik nu hyper :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Welkom terug =D x


    I need you like a heart needs a beat

    Er was inderdaad een hele topic over jou.
    &Welkom Back. ;D


    You are exactly my brand of heroin.

    Welcome back :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Welkom terug!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Welkom terug, maar wie ben jij xD?


    Life is hard and then we die