• Hoi,

    Misschien hebben jullie gemerkt dat ik mezelf verwijderd-inactief- had van Quizlet. Ik begreep via-via dat er een topic over was gekomen omdat het niet helemaal duidelijk was waarom ik wegging. Nou dat kom ik even uitleggen.

    Ik moest voor mezelf even wat dingen op een rijtje krijgen, over persoonlijke dingen, maar ook vooral over Q zelf. Ik heb dit altijd een geweldige plek gevonden, een soort veilige haven, en ik krijg nu het gevoel dat ik het niet meer leuk vind hoe de mensen met elkaar omgaan, maar goed ik kan nu wel gaan vertellen hoe geweldig het vroeger was maar dat doe ik niet, vroeger is geweest en je moet kijken naar de toekomst. Ik heb dus nagedacht en gepraat met sommige van jullie, die mijn goede MSN hebben -en dat zijn er maar een stuk of 10, de rest heeft mijn internetmsn die ik haat;x- en vandaag heb ik alleen maar aan Q gedacht. Dus heb ik besloten dat ik maar terugkwam.

    Ik hoop dat het zo goed uitgelegd is voor degene die wouden weten waarom ik weg was, zo niet je kunt me altijd een berichtje sturen.

    Love


    We can only learn to love by loving.

    Welcome back. :Y)


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Enigma schreef:
    (...) linkje ik wil zien :$

    Hier is de link.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Enigma schreef:
    linkje ik wil zien :$

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=50698


    .

    welkom terug !


    -

    Je hebt gelijk, Q is niet meer hetzelfde vroeger wrn we 1 hechte groep en nu moet je al nadenken met wat je zegt en draai je nog maar je hoofd of er vliegen elkaar in de haren dus ik snap je best
    goed dat je terug bent(flower)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Welkom terugg. x'3


    Smiling but close to tears.

    Heroic schreef:
    Welcome back _O_
    Haha, het was echt een heeel drama op dat topic over jou.


    Cowards die many times before their deaths.

    Lmfao op dat topic over mij :$ sorry hoor maar wat kunnen jullie onaardig zijn, ach ja i don't give a fuck nu weet iktenminste wat sommigen van jullie echt van me vinden.


    We can only learn to love by loving.

    MY LOVE IS BACK -cries.-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wélcome Back! (hoera)


    Some people make the world special just by being in it

    Hush schreef:
    MY LOVE IS BACK -cries.-
    Hoi vrouwlief hoe is het met onze kinderen? :3


    We can only learn to love by loving.

    welkom terug<3


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Enigma schreef:
    Lmfao op dat topic over mij :$ sorry hoor maar wat kunnen jullie onaardig zijn, ach ja i don't give a fuck nu weet iktenminste wat sommigen van jullie echt van me vinden.

    Indeeeeed.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Enigma schreef:
    (...) Hoi vrouwlief hoe is het met onze kinderen? :3

    Henk Henk bleef maar om je roepen. Hartverscheurend.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Welcome back =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg