• Heb je wel eens moeten vechten op straat.???


    En zo ja, waardoor kwam dat.??
    En hoe liep dat af.?

    Ik heb wel al eens iemand vol tegen zijn schenen getrapt, maar meer niet :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Warrior schreef:
    Nee, gelukkig niet. (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Ja.
    Met een kerel, ik zweer het je, hij viel me gewoon aan =3


    Let's do this poo

    Nee..
    of ik weet het niet meer =P


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    Nee..
    of ik weet het niet meer =P


    Heb jij je Zó hard laten slaan.???
    hahahahahaha.!!!

    Ja.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja, nja, iemand anders deed het voor me.
    -We waren op vakantiein Ethiopie, iemand wou ons beroven van een waterfles ding, en die was dus mooi even de pieneut.-
    :Y)


    Protège moi de mes désirs.

    superLouis schreef:
    Vaak hoor ik van die stoere verhalen maar zelf heb ik daar nooit last.
    Mischien is dit omdat ik 2 meter 18 lang ben en dan is het voor iemand van gemiddelde lengte (1m70) niet of nauwelijks mogelijk om mij goed en/of doeltreffend te raken.

    ik heb nog nooit gevochten.

    maar moeder heeft een keer met een meisje gevochten (toen ze nog 17 was he!) en ze heeft haar dus zelfs op een auto gegooid:O de politie moest zelfs komen.


    To The Stars Through Adversity

    neen, en ik vind (straat) geweld echt een domme, en schrale manier om conflicten met 'optelossen', ;p


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    neen, en ik vind (straat) geweld echt een domme, en schrale manier om conflicten met 'optelossen', ;p


    Dat ben ik volkomen met je eens maar.......

    wat dan in een situatie waneer je geen andere keus hebt.?
    Als een één of andere aap je telefoon en/of je geld wilt afpakken of je betrapt een fietsendief bij je eigen fiets......(yeah)

    Nee dat vind ik kansloos ;x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb nog nooit gevochten :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb 1x op het schoolplein een meisje een bloedneus geslagen, maar dat was omdat ze me al 2,5 jaar treiterde en dat was ik zat :Y)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jhaa!!! Een meisje schold me uit (13 jaar) en toen heb ik haar geslagen en geduwd maar ze zit me al mijn hele leven dwars.


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.