• Ik heb zelf geen draadloos internet omdat mijn vader ergens las dat dat stralingen of zo verstuurd; zoals van 'n gsm.
    Maar nu mijn moeder haar laptop van het werk mee heeft naar huis voor de vakantie, maak ik er grondig gebruik van.
    Als ik dus rond half twaalf naar mijn kamer moet neem ik die mee en ga ik op 't onbeveiligd draadloos internet van iemand in de buurt?
    Is dat gemeen? Of vinden jullie dat hij het maar gewoon moest beveiligen?


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Ik vind het niet gemeen.

    ik zou het ook doen haha :D


    I solemny swear i am up to no good

    Dat sust mijn geweten :'d
    een paar vrienden zeiden zo van 'OMG! Dat is gemeen!' maar like, moet hij z'n internet maar beveiligen? Hoop ik.
    Ik twijfel, maar doe 't toch :')


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Nou, bij mij thuis hebben we draadloos internet zonder beveiliging want het lukt niet om het te beveiligen.
    En ik zeg het je, het is ongelofelijk kut als anderen op je internet surfen. Want dan betaal jij voor iets wat je de helft van de tijd niet kan gebruiken omdat een ander er op zit.


    Ryan Dunn (ll)

    Ze moeten hun internet maar beter beveiligen niet?


    It's all for you, my butterfly.

    ik deed het ook toen ik nog geen internet had haha :P moeten mensen idd maar hun internet beveiligen:P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Dat is niet gemeen,
    dat zou ik ook doen.
    haha.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Dat deden wij ook wel eens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou en, dat maakt toch niet uit? Moet 'ie het maar beveiligen xD


    Life is hard and then we die

    Heb ik gedaan met m'n broertjes psp toen we op het station waren :x Er bleek internet te zijn :'D

    Ik vind het niet gemeen, vast wel iemand die het ook wel eens bij ons heeft gedaan :'D


    You can run but not hide

    Clouds schreef:
    Ze moeten hun internet maar beter beveiligen niet?


    Zo is het maar net. (cat)


    " I'm not your boyfriend, baby. "