• Ik krijg een camera voor mijn verjaardag, nouja krijgen. Ik moet al mijn verjaardagsgeld gebruiken om z'n ding te kopen. Maar mijn keus gaat dus tussen de Nikon Coolpix P90 en Pentax X70. Heeft een van jullie die misschien die een van die camera's? En anders, welke zou jullie keus zijn (qua uiterlijk)?

    Nikon Coolpix P90
    Pentax X70

    Ik ga voor de Pentax X70 aangezien die goede foto's maakt in het donker en omdat hij beter filmt dan de Nikon. En ik wil de camera voor concerten enzo.

    :Y)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2009 - 21:24 ]


    -

    Ik ga origineel doen: de Nikon :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik weet het niet, maar Lumix camera's zijn hele goede (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Hmm, ik ga voor de Pentax, want die maakt betere filmpjes en betere foto's in het donker en ik wil hem gebruiken voor concerten en dergelijke.

    :Y)


    -

    Nikon, dat is een goed cameramerk :3


    Destroy what destroys you.

    Ik wou afgelopen zomer ook de coolpix halen, maar had net niet genoeg geld ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Omg! Krijg je gewoon een Nikon 0_0. Ik ben jaloers, heeeeel jaloers. Zeker voor de Nikon gaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nid schreef:
    Omg! Krijg je gewoon een Nikon 0_0. Ik ben jaloers, heeeeel jaloers. Zeker voor de Nikon gaan.
    Ik moet hem zelf kopen hoor, en geld bijleggen. En nee ik ga voor de andere, die Nikon valt tegen. ;]


    -

    Degene met de meeste optische zoom!


    I recycle my thoughts.

    Everlasting schreef:
    (...)Ik moet hem zelf kopen hoor, en geld bijleggen. En nee ik ga voor de andere, die Nikon valt tegen. ;]

    Hmm enja, wat Eva zegt. Die met de meest optische zoom.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou voor de Nikon gaan. ;)
    Nikon is een goed cameramerk, netzoals Canon.
    En aangezien ik nog nooit van Pentax heb gehoord, zou ik voor de Nikon gaan.


    Everyone is born to shine.

    Qua uiterlijk zou ik voor de Nikon kiezen,
    maar als jij zegt dat je de Pentax beter kan gebruiken zou ik voor de Pentax gaan.


    your eyes are like stars in the night.