• Heb ik dus eigenlijk echt wel veel schrik voor. Als ik in mijn bed lig ga ik minstens nog eens twee keer naar beneden om te checken of al de deuren en ramen echt wel op slot zijn, of dat er niemand is binnen geraakt.
    De katten maken in de nacht ook best veel lawaai beneden waardoor ik altijd bang krijg dat er toch nog een inbreker is binnen geraakt. -waardoor ik dan ook nog eens naar beneden gaat om alles nog een keertje te checken- Doordat ik bang ben slaap ik ook al een aantal jaar met een mes op mijn nachtkastje, gewoon door het feit dat er is iets moest gebeuren, ik toch iets heb om te verdedigen.
    En ik vroeg me af, of er hier nog mensen zijn die er zoveel schrik voor hebben? Of het al heeft gehad dat er bij hun is ingebroken.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2009 - 18:19 ]

    Shenanigan schreef:
    Ik ben als de dood voor inbrekers. Bij het minste geluidje als ik in mijn bed lig, ga ik al liggen stressen van 'Stel je voor dat er hier zo meteen ingebroken wordt.' En onze rolluik van het grote raam aan de straatkant was twee dagen kapot dus die kon niet omlaag. Ik had echt zo'n bang dat ze het raam gingen inslaan hé ;_;

    Dat heb ik dus ook, het kleinste geluidje maakt me gek 0__0 Alleen moet mijn rol omhoog, omdat ik aan de kant van de oprit slaap, dus als er iemand passeert springt daar het licht aan en kan ik het zien

    ik ben er erg bang voor.
    Maar bij mij is er gelukkig nog nooit ingebroken.,


    If you ever think about giving up, remember why you held on for so long. ~ Hayley Williams

    Nee, ik heb daar eigenlijk geen schrik voor. :X

    Jaman, dat heb ik ook!
    Mijn kamer is aan de achterkant van het huis, dus als daar iemand probeert in te breken, hoor ik dat gelijk. Ik hoor het altijd vet goed als de deur opengaat als die niet opslot is ofzo. Maargoed, dan zou ik gelijk naar mijn ouders gaan. En naast mijn kamer is de badkamer, en als je daar het raam uitgaat, is er een plat dak. Daar kan je makkelijk opkomen, dus als mijn ouders een keer vergeten dat raam dicht te doen kunnen ze vet makkelijk inbreken oO


    I'd rather go naked than wear fur.

    Heroic schreef:
    Nee, eigenlijk niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Als ik jouw was zou ik met iemand gaan oraten hier over wand dit is niet helemaal normaal.Het lijkt op wat mijn moeder had,zij moest altijd alles dwangmatig controleren en met dit soort dingen is het begonnen.
    Ik bedoel dit niet kwaat maar dadelijk word het erger,mijn moeder is er zelfs arbeidongeschikt door geraakt en dat wens je niemand toe.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb nog een slot op mijn kamerdeur. Dus ik ben er eigenlijk niet bang voor. :x


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    alleen als mn ouders bijvoorbeeld naar een concert zijn en ik dus moet afsluiten ende lichten uit moet doen


    DUDE! Get a life!!!

    Ja, best wel ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Dat heb ik bij momenten. Soms ben ik zo bang dat ik elk geluid als iets bedreigends aanzie. Een week later is dat dan weer over. :')

    ik hoor 's nachts nooit rare geluiden, daar slaap ik zo doorheen xd maar we hebben een hond die blaft als er iemand aan komt. En hij heeft een ander soort blaf als er iets ergs aan de hand is ofzo xd whahah 0.o


    T O K I O H O T E L < 3

    als bij ons s'nachts het alarm afgaat is da zo eng!
    dan ga men ouders naar beneden gaan kijken wat er is en dan lig ik altijd bang onder mijn dekens.
    vant weekend ist 2 keer afgegaan in 5 min, gelukkig wast nix, twas een spinnetje die voor de detecor zat haha

    oke lach me dus niet uit.

    Vroeger sliep ik dus met een knuffel, niet omdat ik dat fijn vond ofzo, maar als er dan een inbreker kwam, ik hem dan kon slaan met mijn knuffel. x'3


    Smiling but close to tears.

    STARDUSTx schreef:
    oke lach me dus niet uit.

    Vroeger sliep ik dus met een knuffel, niet omdat ik dat fijn vond ofzo, maar als er dan een inbreker kwam, ik hem dan kon slaan met mijn knuffel. x'3

    Wat lief. :3

    Ik slaap beneden dus ik ben daar wel een tijdje bang voor geweest toen ik er net sliep ja. Maar we hebben nu extra sloten op de achterdeur en in onze achtertuin kom je niet zomaar, dus ik ben niet bang meer :'D Vaak kijk ik ook nog even voor de zekerheid of de deur echt op slot zit enz.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.