• Heb ik dus eigenlijk echt wel veel schrik voor. Als ik in mijn bed lig ga ik minstens nog eens twee keer naar beneden om te checken of al de deuren en ramen echt wel op slot zijn, of dat er niemand is binnen geraakt.
    De katten maken in de nacht ook best veel lawaai beneden waardoor ik altijd bang krijg dat er toch nog een inbreker is binnen geraakt. -waardoor ik dan ook nog eens naar beneden gaat om alles nog een keertje te checken- Doordat ik bang ben slaap ik ook al een aantal jaar met een mes op mijn nachtkastje, gewoon door het feit dat er is iets moest gebeuren, ik toch iets heb om te verdedigen.
    En ik vroeg me af, of er hier nog mensen zijn die er zoveel schrik voor hebben? Of het al heeft gehad dat er bij hun is ingebroken.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2009 - 18:19 ]

    Bij allebei onze buren is ingebroken, ik ben een tijdje bang geweest. Nu niet meer, omdat wij een nogal waakse/grote hond hebben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij ons is een poging tot inbreken gedaan, om vijf uur 's nachts. We hebben een dubbel slot dus ze kwamen niet binnen, maar de deur was wel gepleten. Mijn mama werd ook wakker, maar die zag het niet. Mijn broer kwam ook daarna pas thuis van het uitgaan en die had het ook niet in de gaten. En toen kwam mjin papa om zes uur thuis van het werk, en die zag het.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat heb ik ook een tijdje gehad, nadat er bij ons was ingebroken. Nu is het wel weer weg.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb daar altijd schrik voor, maar ook voor brand.
    Maar dan denk ik er meestal aan hoe hard onze labrador moet blaffen als het er echt moest zijn, dus als ik hem niet hoor ben ik gerust. ;X


    Let the Night embrace you

    Sentiment schreef:
    Bij allebei onze buren is ingebroken, ik ben een tijdje bang geweest. Nu niet meer, omdat wij een nogal waakse/grote hond hebben.

    Mijn hond is echt geen optie, want als je die een koekje geeft is die stil x).

    Nee, eigenlijk niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben doordeweeks altijd alleen thuis :P maar neej ben nooit bang eigenlijk


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Eigenlijk wel. Soms.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik had een keer s'nachts en ik werd wakker doordat ik allemaal lawaai van de deur beneden hoorde. Ik dacht helemaal niet aan inbrekers dus ik vet rustig die deur opendoen. Staat daar zo'n man met een ding in de deur te drukken. Ik was nog half aan het slapen dus ik dacht: WTF rent die man opeens zo hard weg?

    x'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    Ik had een keer s'nachts en ik werd wakker doordat ik allemaal lawaai van de deur beneden hoorde. Ik dacht helemaal niet aan inbrekers dus ik vet rustig die deur opendoen. Staat daar zo'n man met een ding in de deur te drukken. Ik was nog half aan het slapen dus ik dacht: WTF rent die man opeens zo hard weg?

    x'D


    Hahahaha. Aan de ene kant als je het zo leest wel grappig, maar als je het meemaakt lijkt het me wel doodeng. Vooral als ie een wapen bij zich heeft. oO


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Chased schreef:
    Ik had een keer s'nachts en ik werd wakker doordat ik allemaal lawaai van de deur beneden hoorde. Ik dacht helemaal niet aan inbrekers dus ik vet rustig die deur opendoen. Staat daar zo'n man met een ding in de deur te drukken. Ik was nog half aan het slapen dus ik dacht: WTF rent die man opeens zo hard weg?

    x'D

    Omg, echt wel droog als je het zo leest. Maar da moet echt zijn om echt mee te maken. Denk ik dan ö

    Nja ik schrok pas achteraf want ik was niet 100% wakker toen het gebeurde :p maar hij had mij wel zo kunnen ontvoeren Ö


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik ben alleen bang voor brand.><'' Inbrekers doen me niet echt iets. Als ze zo sneu zijn, dat ze moeten jatten van andere...


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik ben als de dood voor inbrekers. Bij het minste geluidje als ik in mijn bed lig, ga ik al liggen stressen van 'Stel je voor dat er hier zo meteen ingebroken wordt.' En onze rolluik van het grote raam aan de straatkant was twee dagen kapot dus die kon niet omlaag. Ik had echt zo'n bang dat ze het raam gingen inslaan hé ;_;

    bij ons is er ingebroken. Das niet leuk ö
    We waren alle 4 weg dat wel maar dat is geen leuke thuis komst na kamp. ze hadden ze lang met een schroevendraaier aan een raam gewrikt dat het 3 dubbel glas sprong Ö
    En ze hebben mijn laptop meegenomen en mijn broer zijn en veel erfstukken
    En het ergste was we mochten niets opruimen i.v.m met recherche.
    Ik durfde een week niet in mijn eigen bed te slapen want daar hebben die mensen ook met hun handen gezeten. bleh ><
    Maar ik ben er niet zo bang voor.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.