• Krullerd schreef op 27 dec 2009 - 14:01:

    Je mag starten met je schrijfwedstrijd.

    Hallo Tranquility,

    je krijgt bij deze toestemming om een schrijfwedstrijd te beginnen^^.

    Groetjes, Krull.

    Om gezaag of zo te voorkomen : D


    Ik mag dus eindelijk mijn schrijfwedstrijd beginnen, zoals je ziet ^^ Dus mensen, allemaal aanmelden als je wil meedoen. Ik wil niet dat mensen gaan meedoen en dan halverwege stoppen, dat is niet leuk voor de andere deelnemers, maar ook niet voor mij =D
    Er mogen 12 à 15 mensen meedoen, hangt af van hoeveel aanmeldingen ik krijg en ik wil nog 2 medejuryleden. De eerste opdracht wordt gegeven wanneer ik alle deelnemers en alle juryleden heb.


    Meededeling:
    Ik zet alle nieuwe dingen in dit topic, dus hou het in de gaten, ik waarschuw niet. Ik zou graag hebben dat iedereen zijn story online plaatst (als dat niet lukt, laat wat weten) en dat ze hier een link plaatsen naar het verhaal. Afvallende worden ook hier vermeld en ik ga normaal gezien wat commentaar geven op het verhaal. (:


    Overblijvende Deelnemers:

    * Silvester
    * LOVEDRUNK ~uitstel~
    * FlowerRain

    Afvallers
    *Lucide
    *Thingies

    Jullie hebben alle drie erg jullie best gedaan en ik dank jullie voor de deelname. Mijn excuses

    Juryleden:

    * Tranquillity
    * Kingdom
    * Blondiepants


    Groen is ingeleverd.


    -Opdracht vier;
    Het is de bedoeling dat je een storie/verhaal schrijft over de toekomst waarin je jezelf wil zien later. Het mag onrealistisch zijn, dus het moet niet realistisch zijn. Gewoon de toekomst die je zou willen of die jou realiseerbaar lijkt. Het is wel de bedoeling dat je het in IMS - structuur schrijft (Inleiding, Midden, Slot) en ik wil dat je hierbij gebruikt;
    Inleiding; Een citaat, maakt niet uit van wie, maar het moet wel bij je levensstijl gaan passen. Of het moet wat over jezelf vertellen. En wat uitleg bij, of gewoon een verder inleiden van de onderwerpen. (Zet in kleine letters bij van wie het is)
    Midden; Beschrijf hierin de toekomst die je dus wil bereiken, met tenminste 4 grote onderwerpen. (Vb; Job, Gezin,...)
    Slot; Een besluit over de weg die je nog hebt af te leggen om je toekomst te realiseren. Waar je nu staat en of het wel zou lukken om je steeftoekomst te halen.
    -Minimum 700 woorden, maximum wordt niet bepaald-
    Uiterste inleverdatum; 16 mei

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 17:59 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Thingies schreef:
    We hebben uitstel gekregen (cat)

    OH hihi. Sorry, wist ik niet. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sorry, ik heb toch beslist om hem nog te verbeteren.

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 22:39 ]


    Think before you act.

    Mijn verhaal over discriminatie (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hij is mijn kind geworden.


    Think before you act.

    Wanneer komt ongeveer de uitslag? (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Deze week komt de uitslag (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    UITSLAG!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jeeeeeeeeeeeeeej.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Morgen komt de laatste opdracht!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Awesomeness.(krul)

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 18:30 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn excuses maar de vierde opdracht komt morgen pas. Ik heb te veel moeten leren aan mijn theoretisch rijexamen :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oki (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vierde & Laatste Opdracht!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn verhaal. (:


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik sluit deze wedstrijd omdat er bijna 31 dagen niet op is gereageerd.