Mee eens.
Van de helft van de muziek waar ik naar luister weet ik niet eens hoe ze eruit zien
Maar als ze er cute uitzien is het natuurlijk ook wel leuk. Maar als ze lelijk zijn maar wel/ook hele goede muziek maken blijf ik er toch echt wel naar luisteren
Dus echt helemaal mee eens!
Zaitsev schreef: Tegenwoordig: Don't think so. Je moet er haast halfnaakt bijlopen om door te breken in de popwereld. Of juist in over tha top gothickleding. Je kunt niet ontkennen dat uiterlijk een heel belangrijke bijzaak is.
Zaitsev schreef: Tegenwoordig: Don't think so. Je moet er haast halfnaakt bijlopen om door te breken in de popwereld. Of juist in over tha top gothickleding. Je kunt niet ontkennen dat uiterlijk een heel belangrijke bijzaak is.
Totaal mee eens. Ik luister heel graag metal, en die gasten zien er soms echt niet uit (:.
Als voorbeeld de band Red (niet de hele oude, een nieuwe). Dat zijn mannen van dik in de 50, een bierbuik, kale hoofden, lange baarden, je ziet het plaatje al. Maar rocken kunnen ze zeker n_n.
eens, maaro ok weer niet ;P
want er zijn bands die goede muziek hebben, maar er zo eng uit zien dat je bijna bang word..
en bands waarvan de muziek en het uiterlijk gewoon goed is, dat je ernaar blijft kijken en luisteren
And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..
Zekker mee eens.
Kijk ik ben fan van bands waar van je denkt, ben je wel helemaal lekker dat je daar naar luistedd om dat die mensen nog al lelijk zijn. Zo lang de muziek goed is, is er no problem. Right?