Zo zou het wel moeten zijn. Maar sommige mensen schaffen bands af omdat ze naar het uiterlijk kijken. Ik persoonlijk ook.
Tja, je muzieksmaak gaat ook een beetje om het uiterlijk en kleding van de band, want vaak vergelijk je de band een beetje met je eigen smaak.
Oneens dus.
Eens
Oké, het is altijd leuk als er wel een knappe kop tussen zit. Want dan verkopen de platen beter en al die andere rotzooi. Maar als het super muziek is, waarom zouden we dan massaal daar niet naar gaan luisteren?
Tegenwoordig: Don't think so. Je moet er haast halfnaakt bijlopen om door te breken in de popwereld. Of juist in over tha top gothickleding. Je kunt niet ontkennen dat uiterlijk een heel belangrijke bijzaak is.
inderdaad! :o schandelijk eigenlijk ><
ik zou zeggen dat het niet belangrijk is (voor mij tenminste) maar als je naar Japan spul gaat dan heb je wel van die bandjes die even hard afhangen van hun uiterlijk en doen dan van de muziek zelf...
goeie stelling:Y)
Dat vind ik niet...
Ik vind muziek ook het belangrijkste, maar als je een goede stem hebt, maar er uit zien als een vuilzak, kom je er niet these days...