• Héé iedereen!
    Een tijdje geleden (zo ongeveer 3 maand geleden) was ik op een jongen uit m'n klas.
    Maar de laatste tijd doet hij erg irritant en hij is btw. op iemand anders van de klas. Maar dat doet er nu niet toe
    Een week geleden loop ik van de eetzaal naar de kastjes. Een jongen loopt voorbij me en kijkt ff (oké de laatste tijd vind ik dat normaal )
    Ook vorige week riep hij iets zo van : ''Hééj.'' Ik negeer het en loop verder, maar wat doet m'n vriendin? Ze loopt erlangs en zij zo ; 'dag.'
    Donderdag dus gisteren zat ik in de studie voor de examens. Gaat die jongen achter m'n vriendin zitten en ik doe dan zo tekens naar haar dat hij daar zit
    Als ik zo uit m'n ooghoeken naar hem keek zag ik hem zo iedere keer 5 seconden fzo kijken
    Maarnu zit ik donderdagnamiddag in de studie (moet tijdens de examens altijd in de studie zitten.) en zit hij schuin achter mij.
    Zie ik hem weer vanuit mijn ooghoeken kijken naar mij. (ofwel ligt het aan mij xd)
    Vandaag weer hetzelfde .. Maar ik sta dan in de rij omdat we 'speeltijd' hadden.
    En hij kijkt recht in m'n ogen en dan toont hij z'n glimlach. Ik lach terug
    Maar mijn vraag : 'Is deze jongen nu écht op mij of ben ik gewoon een lelijk ding in z'n ogen? xd'
    Ik ben btw. 2dejaar en hij is 1stejaar maar dat doet er niet toe. En hij is van dezelfde lengte.

    ----
    Ook was er een dag dat ik met de auto wasik loop naar de kastjes en hìj passeert. Hij kijkt me weer zo aan.
    Is deze echt op mij dan? xd Sorry ik heb echt géén verstand van jongens.
    Ook toen we langs hem passeerden wees een vriendin naar hem

    x Elisee

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 14:44 ]

    ik zou het niet weten maar mss kun je het via via te weten komen. zoek zijn netlog en raak bevriend met zijn vrienden en vriendinnen. en als hij hey zegt zeg dan iets terug(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    XraindropsXx schreef:
    ik zou het niet weten maar mss kun je het via via te weten komen. zoek zijn netlog en raak bevriend met zijn vrienden en vriendinnen. en als hij hey zegt zeg dan iets terug(A)


    Ja maar ik heb al 2x een bericht gestuurt maar die antwoord niet ;(

    Micchien moet je het gewoon aan hem vragen. Misschien is hij verliefd, misschien wil hij gewoon vrienden zijn?


    Stop holding me under and let me breathe.

    wat doet lengte er btw toe?:X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    als hij naar je kijkt
    betekend dat toch niet meteen
    dat hij verliefd op je is?


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    HABIBI schreef:
    als hij naar je kijkt
    betekend dat toch niet meteen
    dat hij verliefd op je is?

    Mee eens ^^


    -

    HABIBI schreef:
    als hij naar je kijkt
    betekend dat toch niet meteen
    dat hij verliefd op je is?


    None but ourselves can free our minds.

    als hij kijkt observeert ie je, hij hoeft je nit meteen leuk te vinden, ik denk dat hij gewoon een keer een praatje met je wil maken, en waarschijnlijk word t gewoon een goed contact


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'