• http://tweeter.faxo.com/Top_Twilight_Saga_Country_December
    We moeten NL boven aan krijgen
    En dit klinkt misschien gemeen maar je kan heel makkelijk vals spelen!
    En ergens heb ik het gevoel dat Rusland dat ook doet en Rusland is ook nog eens veel groter als ons?!
    http://i46.tinypic.com/10n4was.jpg
    Als je met je rechter muisknop daar op klikt kun je steeds weer een tabblad openen en als je dat doet kun je dus ook vaker stemmen!
    Maar die rechter muisknop zo steeds indrukken op en op nieuw tabblad openen klikken duurt wel even!
    Je kunt ook met je scroller 'klikken' dan opent hij automatisch een nieuw tabblad ;)
    Maar let wel op alle pagina's moeten klaar zijn met laden!
    Anders als je op vote drukt komt op alle volgende pagina's wait te staan!
    Je kan dit elke 20 minuten doen (A)

Alvast bedankt voor de genen die dit willen doen :)

LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

Aha jah ik snap het nut der ook niet van in!.. Dus in mijn ogen ook niet boeiend

Some angels have no wings.

Chased schreef:
    (...)

Jeesz jij kan echt niet normaal doen he! Hoelang ben je hier op Q al? Oh 1 dag, en gelijk ruzie maken. Pff, sorry maar k ga me niet tot jou niveau verlagen.

-verlaat dit topic voordat ze nog meer ruzie gaat maken-

Goodbye. (:

Love is supposed to last forever.

(...)

Jeesz jij kan echt niet normaal doen he! Hoelang ben je hier op Q al? Oh 1 dag, en gelijk ruzie maken. Pff, sorry maar k ga me niet tot jou niveau verlagen.

-verlaat dit topic voordat ze nog meer ruzie gaat maken-

kind waar maak je er een punt van? mening vrij land toch?

Some angels have no wings.

[ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 11:21 ]

Hiphopqueen schreef:
    Aha jah ik snap het nut der ook niet van in!.. Dus in mijn ogen ook niet boeiend

Dat jij nergens fan van bent kunnen wij niet helpen...

hehe, domme ruzie. nederland is een land waarbij je je mening mag uiten.
    btw: Ik snap die site niet echt. waargaat het over?

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

:| oops?

Gezellig jongens, zo een ruzie op zondagochtend ;)
    Kom op zeg, hoe oud zijn we nou? Gaan we echt over zoiets kleins ruzie maken? Beetje triest niet waar?
    Anyways, waar gaat dit topic eigenlijk over want ik volg het niet helemaal :P

Life is hard and then we die

Stemmen ^^

Gestemd xD

[ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 12:29 ]

'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

PUKKELxDING schreef:
    Gezellig jongens, zo een ruzie op zondagochtend ;)
    Kom op zeg, hoe oud zijn we nou? Gaan we echt over zoiets kleins ruzie maken? Beetje triest niet waar?
    Anyways, waar gaat dit topic eigenlijk over want ik volg het niet helemaal :P

Heel gezellig, ik weet helaas niet hoe oud iedereen is maar dat boeit vast niet zoveel (A)
    Ik ben het wel met je eens
    Maar deze topic gaat over iets van Twilight stem maar gewoon om de 20 minuten even (A)

Ik snap niet?

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Impatience schreef:
    Komt er nou elke dag een nieuw topic met dit ofzo? =='

Smiling but close to tears.

Er is nu al geloof ik een aantal keer gevraagd waarom je dan eigenlijk zou moeten stemmen en wat Nederland er dan mee wint? Ik wil daar ook graag antwoord op, dank je wel. (: En je had zo'n discussie dus kunnen voorkomen als je in eerste instantie daar gewoon antwoord op had gegeven. :'D

[ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 13:01 ]

I don't need to explain myself, I know I'm right.

JoJudicious schreef:
    Er is nu al geloof ik een aantal keer gevraagd waarom je dan eigenlijk zou moeten stemmen en wat Nederland er dan mee wint? Ik wil daar ook graag antwoord op, dank je wel. (: En je had zo'n discussie dus kunnen voorkomen als je in eerste instantie daar gewoon antwoord op had gegeven. :'D

Nee, kijk. Die discussie ging volgensmij over dat er al 3topics over dit onderwerp is gemaakt, En overal staat zowat het zelfde; of we willen stemmen op nederland.

Smiling but close to tears.

STARDUSTx schreef:
    (...)

Nee, kijk. Die discussie ging volgensmij over dat er al 3topics over dit onderwerp is gemaakt, En overal staat zowat het zelfde; of we willen stemmen op nederland.

Dat vroeg ik niet. En dat bedoel ik nou. Ik wil gewoon antwoord op de vraag waarom je dan in hemelsnaam zou moeten stemmen en wat Nederland er mee wint.

I don't need to explain myself, I know I'm right.