• De stelling van vandaag luidt:
    De bioscopen in België zijn veel te duur geworden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Geen idee of dat in België zo is, maar niet alle bioscopen hebben de dezelfde prijs.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik denk het wel,
    want in Nederland zijn ze wel te duur.


    hoi, jij bent leuk.

    Echt wel. Ik vind 8 euro echt te veel voor een kaartje o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Oke het is duur als je een cultuurkaart heb kan je er gebruik van maken;) Daar krijg je korting mee. En als mensen te weinig vragen enzo komen der ook geen films meer. Aan gezien iederen download, dus weetje dan gaan de prijzen omhoog omdat het anders niet meer haalbaar is!


    Some angels have no wings.

    Ik woon in Nederland, en hier mag het idd ook een stuk goedkoper.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Die in Nederland wel..


    Je moet worden wie je bent.

    Onderbroek schreef:
    Die in Nederland zijn ook niet echt goedkoop..


    Proud.

    In België zijn ze goedkoper dan in Nederland.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nou, ten eerste woon ik in Nederland en ten tweede ga ik niet zo vaak naar de bioscoop, dus heb ik geen idee.

    :$:$

    Fragile schreef:
    Hoe het in België zit weet ik niet, maar in Nederland in ieder geval wel. Het zou best wat gooedkoper mogen.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    woow, als ik zo bekijk is het in Nl veel duurder. Maar een bios bij ons in de buurt is heel goedkoop [vergeleken met anderen.] 7.50,-
    maar dan is de popcorn etcetera weer superduur!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dik mee eens!


    Just a simple "I love you" (:

    ik weet niet hoe duur het is in België maar hier in w'wijk{NL} is een film 7,50 en soms 8,50 ><

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 12:13 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    In NL verschillen de prijzen enorm. De Euroscoop in Tilburg is 7,50 voor volwassenen, kinderen 6,50 en kinderen onder de 12 zelfs 6,00! Bij de MustSee is het 8,50. Van Belgie weet ik niks af.


    -