• Template of zonder?


    Mij maakt niet uit, en jullie?


    You can run but not hide

    Zonder


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ligt aan de kleuren die gebruikt worden. Maar ik denk dat voor de schrijver/schrijfster zelf handig is om gewoon geen template te gebruiken omdat niet alle lezers dezelfde kleuren leuk vinden.


    Love is supposed to last forever.

    Het liefst zonder, want dan is het overzichtelijker (: Maar als de Template niet te druk is vind ik het niet erg :'D


    Get back motherfuckerz'

    Mij maakt het niet zoveel uit, als het er maar niet onduidelijk van wordt :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Als het een zachte, niet te opvallende is, dan met, anders zet ik hem af. Vooral de kleur van de inhoud heb ik liever zacht of gewoon wit.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Enigma schreef:
    zonder
    ik haat templates


    Waarom heb je er dan zelf bij je eigen stories? ;p


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Als het een rustige is mét, anders zonder. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Ik haat Templates.
    Zonder dus (:


    .

    Ik vind het ok als de buitenkant zegmaar een kleurtje heeft en maybe de links ofzo, als de rest maar gewoon wit is met zwarte tekst.
    Ik hou dus van bescheiden, zegmaar.


    Hope goes lost but never dies.

    Rosebeat schreef:
    Ligt eraan wat de kleuren van de template zijn. Als het daardoor onduidelijk wordt niet.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    151209 schreef:
    Als het een mooie template is (geen drukke, met allemaal te felle kleuren waardoor het onleesbaar wordt), maakt het niet uit. Anders is het véél beter zonder.

    Valt te zien hoe mooi en duidelijk de template is. Verder maakt het me niets uit. Maar daarvoor is er nog steeds het knopje 'Verberg template' he. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Alexithymia schreef:
    Mij maakt het niet zoveel uit, als het er maar niet onduidelijk van wordt :')

    Uit , want sommige hebbe zo'n 1 da je bijna niks kan lezen -_-


    Stop wishing, Start doing..

    Met (:
    dat geeft een sfeertje .
    x


    Life begins at the end of your comfort zone