• Ben net gedumpt door een jongen..:[
    I really liked him.
    Maar het was niet eens me vriendje dus hij kon me niet eens dumpen. en hij had het recht er niet voor. Toch heeft ie het gedaan..
    Gister zei die nog hoe leuk ie me vond en nu ben ik opeens niet het meisje die hij zoekt.:'[


    Fight for love in this colour revolution.

    Wat lullig dat ie dat precies met kerst doet ;o
    Sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Blugh, laat hem u kerst nie bederve, da is hij blijkbaar niet waard ;x

    x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Dat is echt lullig, zeker met de kerst.
    Maar laat je kerst niet door hem bederve.
    Veel sterkte <3.


    Smiling but close to tears.

    Heel veel Sterkte <3

    Maar vergeet niet, de hele wereld zit nog vol met jongens. ;)


    You can run but not hide

    duizend jongens laten je zitten met een rotsmoes.
    een miljoen dagen om er weer bovenop te komen.
    en dan net als je na die ene dag niet meer in de liefde gaat geloven. en zegt dat je je hart nooit meer volledig wil geven. kom jij die jongen tegen. de jongen die jou hart kan helen! ook al is die nu nog zo ver weg. je hart breekt wel zo'n hondert keer. maar met de juiste liefde en energie die een ander in je stopt. is je hart weer geheelt. en dan voel je je beter dan je je ooit hebt gevoelt

    X


    letscrawlback- to the love we used to have.

    Je moet proberen die jongen te vergeten en ja ik weet dat het moeilijk is. Maar weetje, ooit op een dag kom je de ware tegen. En dan ben je die jongen vergeten die jou nu pijn heeft gedaan!
    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    CandyxStore schreef:
    duizend jongens laten je zitten met een rotsmoes.
    een miljoen dagen om er weer bovenop te komen.
    en dan net als je na die ene dag niet meer in de liefde gaat geloven. en zegt dat je je hart nooit meer volledig wil geven. kom jij die jongen tegen. de jongen die jou hart kan helen! ook al is die nu nog zo ver weg. je hart breekt wel zo'n hondert keer. maar met de juiste liefde en energie die een ander in je stopt. is je hart weer geheelt. en dan voel je je beter dan je je ooit hebt gevoelt

    X

    Hij was juist degene waar ik alles tegen kon zeggen toen ik een tijd geleden werd gedumpt door me vriendje.. door hem voelde ik me toen beter..:[
    Maar je hebt wel gelijk..
    Bedankt!x

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 15:05 ]


    Fight for love in this colour revolution.

    Ik vind het wel erg, maar het is nog altijd zijn keuze om te breken. En ja dat is jammer dat dat nu met Kerst is, maar het is ook niet echt leuk als hij je aan het lijntje houd.
    Maar toch, sterkte! (flower)


    - hoi ;D

    Fijne herinneringen die je hebt gehad met die persoon waren goede tijden en zul je niet in willen ruilen voor iets anders. Maar je wilt ze ook vergeten zodat je het verleden achter je kunt laten. Dat is het lastigste waar ik mee te maken kreeg. Omdat die herinneringen me aan het huilen kregen. Herinneringen die je misschien niet meer met die persoon zult krijgen. Veel sterkte


    letscrawlback- to the love we used to have.

    och arme, veel strekte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat een naaistreek dat hij dat juist bij de kerst doet. Sterkte ;o

    één ding weet ik zeker; hij is je gewoon niet waard. Er zwemmen nog genoeg vissen in de zee en desondanks een gelukkige kerstmis x


    And all the girls in the front row scream your name.