• Er meer mensen zijn die het gevoel hebben dat Q veranderd en dan niet op een goede manier? Want zo voel ik het wel, ik begin het hier steeds minder leuk te vinden en ik krigj ook steeds meer de neiging om hier weg te gaan. Ik begin het een beetje zat te worden dat veel mensen hier niet meer gezellig met elkaar om kunnen gaan denk ik, of de hele tijd openlijk ruzies gaan zoeken in topics. maar goed wie heeft er nog meer dit gevoel ?

    -Nare reacties hoef ik niet te zien, dan kun je beter je kop houden-


    We can only learn to love by loving.

    En de enige reden voor me om te blijven is mijn storie.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik zit al best lang op Q en ben sinds een jaar echt actief, maar ik heb eigenlijk nergens last van.
    Ik heb het juist gezellig, en heb veel nieuwe vrienden gemaakt. :]


    hoi, jij bent leuk.

    Sentiment schreef:
    Volgens mij heb je wel gelijk. Verder ben ik het eens met Clarity.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    Ik wel. Soms is het echt fucking irritant als je echt een goed humeur hebt, en je een hyper topic opent en je kut reacties krijgt.


    echt he!:Y) ik heb daar zo vaak last van x)


    T O K I O H O T E L < 3

    NNECxEvaa schreef:
    En de enige reden voor me om te blijven is mijn storie.

    Nee, ik ben de enige reden waardoor je blijft!

    Ontopic: Ja, je hebt wel gelijk hoor. Maar het is niet dat quizlet veranderd in de negatieve zin, Rutger maakt quizlet juist beter!
    Maar het zijn de mensen die veranderen. Of misschien veranderen ze niet, maar leer je ze steeds beter kennen? Gelukkig zijn er nog altijd mensen die aardig zijn en aardig bijven, hoelang je ze ook kent!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Jua, soms heb 'k da ook. alleeen de mensen van vroeger zijn hier wel nogg, en das wel goed, maar sommigen zijn echt zo bitchy ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    Jua, soms heb 'k da ook. alleeen de mensen van vroeger zijn hier wel nogg, en das wel goed, maar sommigen zijn echt zo bitchy ;x
    die mensen qwil ik allemaal wurgen ;x want als hun bitchy gaan doen word ik chaggie en als ik chaggie word word ik bitchy


    We can only learn to love by loving.

    Geesz schreef:
    Ik vond het leuker in 2007, begin 2008.
    Het is veel strenger geworden, mensen fokken elkaar teveel op en dat verpest de sfeer nogal.


    Mee eens.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Het forum was zowieso in het begin veel minder streng en er waren minder regels dat klopt. Maar veel mensen gingen er misbruik van maken dat het een pas opgezet forum was met veel gaten. Daardoor waren we genoodzaakt om strenger te worden en meer regels te maken. En ja ik merk idd wel dat er te laatste tijd veel gebitched en geruzied word.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind een paar leden hier op Q soms nogal arogant overkomen. En ja, Q was vroeger ook veel gezelliger.


    You can run but not hide

    Ik vind het hier wel gezellig hoor. Anders was ik hier niet. En je hebt zo'n beetje op elke site waar je een profiel aan kunt maken mensen die het voor anderen verzieken. Er valt verder weinig aan te doen denk ik.
    Maar ik snap opzich wel wat je bedoelt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    VogueStyle schreef:
    Ik vind een paar leden hier op Q soms nogal arogant overkomen. En ja, Q was vroeger ook veel gezelliger.
    Ja maar dat is ook het lastige van het internet. Je weet nooit 100% zeker of iemand wel iets bedoeld zoals jij het opvat en daardoor kunnen mensen idd heel erg anders over komen. Arrogant of gemeen of what ever :Y), terwijl zo'n persoon het misschien niet eens zo bedoeld of zo niet eens echt is.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik speel het niet lang, maar ik vindt wel dat je gelijk heb over die ruzies enzo. Ik vind dat zo dom.
    & verder ben ik het eens met Clarity.


    Smiling but close to tears.