• misschien is het een idee (want ik vind het handig) dat je waneer je wilt je gebruikersnaam kan veranderen maar dan alleen in de namen die je al hebt gebruikt
    want ik heb me naam veranderd nu kan het niet meer want ik moet tot 2010 wachten en dat vind ik niet erg maar misschien is het handig als je wel waneer je wilt in je OUDE gebruiksnaam kan terug veranderen?


    Dragons are like... ME!

    Hopeless schreef:
    Ik ben tegen.
    Ik vind het systeem prima zoals het nu is.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik moest je mededeling drie keer lezen voordat ik begreep wat je bedoelde.
    Nee, ik ben tegen. Dan moet je maar gewoon opletten wat voor naam je kiest, toch?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sentiment schreef:
    Ik ben voor.


    Only losers can act the way you do

    Tegen,ik denk dat dat te verwarrend word.En ik vraag me af of je zoiets wel voor mekaar krijgt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Voor.

    tegen. Als iemand weetikhoeveel namen al heeft gehad en die gaat iedere dag zn naam veranderen in een naam die die al heeft gehad, dan is dat gewoon verwarrend.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik ben ook tegen, ik denk dat dat té verwarrend wordt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Tegen. Het systeem is nu juist beter dan op andere fora.


    ars moriendi

    PinkDragon spreekt hier:

    ja het is wel verwarrend ja... daar hebben jullie een punt .


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Tegen, dan kun je dus iedere paar minuten veranderen naar je oude naam. Té verwarrend.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ICHLIEBEBO schreef:
    Tegen, dan kun je dus iedere paar minuten veranderen naar je oude naam. Té verwarrend.


    All was well.

    Ik ben zwaar voor, hoezo nou verwarrend? Juist niet lijkt mij!


    Scream for mercy!

    Plethora schreef:
    Ik heb een tijdje Anuket geheten en ik had vreselijke spijt van die naam terwijl ik nog een halve maand moest wachten.

    Ik ben dus voor als je alleen naar je oude naam terug kan veranderen. ^^


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik zou Rutger een Pb'tje stuuren.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    voor

    ik denk dat het minder verwarrend is als je na een week terugveranderd terwijl nog niet iedereen weet dat je veranderd bent dan na een maand te veranderen als iedereen het net gewoon is.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!