• misschien is het een idee (want ik vind het handig) dat je waneer je wilt je gebruikersnaam kan veranderen maar dan alleen in de namen die je al hebt gebruikt
    want ik heb me naam veranderd nu kan het niet meer want ik moet tot 2010 wachten en dat vind ik niet erg maar misschien is het handig als je wel waneer je wilt in je OUDE gebruiksnaam kan terug veranderen?

Dragons are like... ME!

Tegen, ik bedoel kun je, je naam dan nog wel in iets nieuws veranderen dan? Ik bedoel ík heb mijn oude namen niet meer omdat ik ze niet meer leuk vind.:"X Dus ik ben tegen ténzij je ook nog nieuwe namen kunt nemen;)

.

Allèèn naar je oude naam?
    Maar je doet toch niet voor niks een nieuwe naam? Omdat je je oude namen niet meer leuk vind.
    Dus ik ben tegen.

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

voor

Everyone smiles in the same language.

Euuh, ik denk dat ik wel voor ben, maar je hebt wel zelf voor die naam gekozen he? je wist dat je een maand moest wachten :x

EGYPTIAN GOD

Ik ben voor. :Y)

Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

UNCOMMON schreef:
    Voor, oude namen kunnen toch geen kwaad?

- hoi ;D

Voor.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

NNECxEvaa schreef:
    Allèèn naar je oude naam?
    Maar je doet toch niet voor niks een nieuwe naam? Omdat je je oude namen niet meer leuk vind.
    Dus ik ben tegen.

maar als je spijt hebt xD

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

ChocoSnake schreef:
    (...)

maar als je spijt hebt xD
    Nou ja, het is maar naam weetje ;] het is je eigen schuld vind ik. Je wist al vantevoren dat je een maand moest wachten. Denk er dan goed overna! Nu ik dit zie ben ik toch tegen. Beetje zinloos.

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Ik ben tegen,
    Ik denk dat het verwarrend is.

Do you like waffles? yeah, we like waffles. Tralalaaa.

drieastrid schreef:
    voor.
    oude namen terugveranderen is niet verwarrend denk ik.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Voor en tegen
    het is wel handig maar ook verwarrent want dan kan je elke dag van naam veranderen

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

Ik ben tegen.
    Ik vind het systeem prima zoals het nu is.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

[ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 15:12 ]

Hope goes lost but never dies.

Hopeless schreef:
    Ik ben tegen.
    Ik vind het systeem prima zoals het nu is.

[ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 15:13 ]

Hope goes lost but never dies.