• Mijn papa luistert de hele tijd kerstliedjes die helemaal verneukt zijn, zoals de speed versie van 'All I want for Christmas, is you.' echt irritant. Mijn zus maakt ruzie met mijn mama, omdat ze geen Disney Channel mocht kijken, ze wou die film zien die erop is. Mijn broer geeft me de hele tijd de schuld dat de kabel van de pc zoek is en mijn mama is thuis mijn kerstcadeautje voor mijn nicht vergeten. Kerstavond hoort leuk en gezellig te zijn, maar dat is het bij ons dus nooit.


    All was well.

    Dat is het hier ookl niet.

    Iedereen is weg overdag en s'avonds maakt iedereen ruzie ;x


    We can only learn to love by loving.

    ik haat kerst zowizo
    omdat mijn zus niet meer thuiswoont en mijn vader niet echt meer in leven is en ik alleen met mijn moeder ben -.-


    I solemny swear i am up to no good

    Bij mij ook niet, ik kan ieder moment van de computer afgesleept worden, en dan moet ik gezellig gaan doen met mensen die elkaars hersenen inslaan.
    Heel veel sterkte vanavond, trouwens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij valt het wel mee.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wij vieren het morgenochtend pas omdat mn broer dr vanavond niet is. Maar echt supergezellig is het bij ons ook nooit echt =|


    hou je mond joh =')

    Wij doen sowieso nooit iets op kerstavond.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hier gaat het nogal meestal,nu was er wel iets met mijn broer,waardoor er geen woord gezegt is tijdens het eten.