• geef je mening!!! ik viind het dom van haar want ze kan volgensmij helemaaal nie zo goewd zeiken......ik bedoel zeilenxDxD

look at Flixster.com

JustLikeYou schreef:
    Ik vind het dom, ze is 14 of 15 jaar :S
    Komaan dan ga ge toch ni alleen de wereld rond zeilen :S
    En ik denk ook me die verdwijning, da ze gewoon aandacht wou :X

ze is nu toch 14? x'D

Ik heb géén mening over haarzelf. Ik ken haar nou eenmaal niet persoonlijk, en dan heb ik het recht niet om haar of iemand anders te beoordelen.

Ik snap opzich wel dat ze die droom heeft. Het zou echt geweldig zijn om de Wereld te zien!

Er zijn ook heel veel dingen om haar reis minder gevaarlijk te maken. Zoals de radars, de compassen, het contact met de kinderbescherming en haar ouders & alles...
    Maar dat betekent nog niet dat de reis helemáál niet gevaarlijk is.
    Je weet maar nooit wat er kan gebeuren. En ik zou zelf mijn leven nog niet op het spel zetten, want ik ben namelijk maar één jaar ouder dan haar.

Ik hoop in elk geval dat ze haar droom kan waar maken! ;) Misschien nog niet op deze leeftijd, maar ooit zeker wel!

[ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 19:14 ]

Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

Aandacht zoekend.
    Echt serieus, ze is mínderjarig en wilt álleen een reisje maken om de wereld. En dan ook nog zeuren dat ze al die aandacht niet wilt. Ze weet heus zelf ook wel dat ze media-aandacht krijgt als de media het ruikt.
    Maarja, laat haar maar gaan. Ik ga het grappig vinden als ze in een storm komt en dood gaat..

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Ik vind dat ze een egoïstisch wicht. Wat als ze gepakt werd door piraten en er gedreigd werd haar te vermoorden als Nederland een bepaald iets niet deed? Stom kind, dromen zijn goed, maar mensen kwetsen om er te geraken vind ik klungelig en dom.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Obnoxious schreef:
    Aandacht zoekend.
    Echt serieus, ze is mínderjarig en wilt álleen een reisje maken om de wereld. En dan ook nog zeuren dat ze al die aandacht niet wilt. Ze weet heus zelf ook wel dat ze media-aandacht krijgt als de media het ruikt.
    Maarja, laat haar maar gaan. Ik ga het grappig vinden als ze in een storm komt en dood gaat..

ja vin ik nou ook!!

look at Flixster.com

Irritant

Caution first, always.

Marilena schreef:
    (...)
    Vliegtuig? Ik dacht dat ze in een boot wou.

ja dat wou ze ook denk ik maar ze is ook in haar eentje in een vliegtuig gestapt.

You are beautiful, you are love.

Bumblebee schreef:
    (...)
    Hoezo zoekt zij aandacht? Ze wil gewoon de wereld rondzeilen, wat is daar aandacht zoeken aan?

owja het is ook doodnormaal om op je 13e de wereld rond te reizen ... ;)

I solemny swear i am up to no good

Wormtongue schreef:
    Irritant

I clicked my heels and wished for you.

Zet haar in een gesticht met dat sterren-tattoekind ¬¬

I want my bloody cheese now!^^

Het is onverantwoordelijk van haar ouders, zij treft er geen schuld aan, ze is 13?

All was well.

JetFire schreef:
    (...)
    ja vin ik nou ook!!

Dat is sadistisch! Jullie zijn zelf ziek?

All was well.

How the fuck is ze op Sint-Maarten in haar eentje terechtgekomen? O_o

Het is haar wens dus voor mij mag ze dat doen,alleen als ze iets ouder is. Bovendien de reis is niet zonder gevaren,kijk maar naar kapers,piraten,stormen,orkanen,... . Ze zou het ook kunnen doen als er achter haar iemand mee zeilde dan zou het best kunnen.

LIZEPIET schreef:
    Het is onverantwoordelijk van haar ouders, zij treft er geen schuld aan, ze is 13?

Nou toen ik 13 was kon ik wel goed genoeg nadenken om te weten dat het LEVENS gevaarlijk is om in je eentje de wereld rond te reizen..
    En daarbij, contact houden met de kinderbescherming, radars, etc.. Wat denk je, als zij daar op de grote oceaan ligt te verzuipen, dat hun er dan in 5 minuten zijn?

Everything means nothing, if I ain't got you.