• geef je mening!!! ik viind het dom van haar want ze kan volgensmij helemaaal nie zo goewd zeiken......ik bedoel zeilenxDxD


    look at Flixster.com

    Marilena schreef:
    Ik vind haar echt dom, ze was toch 13? En dan wil ze een reisje maken alleen over de wereld... gestoord kind vind ik.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Marilena schreef:
    (...)
    Ze is 13?

    En? Ik zie het verband nog altijd niet.
    Zij wil waarschijnlijk zelf dat iedereen haar gewoon met rust laat.

    Ze zal wel kunnen zeilen hoor, als ze helemaal in Sint Maarten geraakt ._.

    Ik vind dat ieder kind een droom mag hebben, zij heeft een hele grote droom. Ik vind het de verantwoordelijkheid van de ouders.


    Jah echt 13 jaar en denken dat ze alles goed? Kijk weetje dat soort mensen denken te veel en botsen kei hardt tegen de waarheid;)


    Some angels have no wings.

    Bumblebee schreef:
    En? Ik zie het verband nog altijd niet.
    Zij wil waarschijnlijk zelf dat iedereen haar gewoon met rust laat.

    Ze moet toch weten dat ze dan aandacht krijgen zal? Wie laat nou een kind van 13 alleen een wereldreis maken?


    .

    Ik vind het een beetje vreemd dat een meisje van 13 jaar alleen naar Sint Maarten kan gaan, zonder dat mensen op het vliegveld merken dat er iets niet klopt.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 18:53 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Marilena schreef:
    (...)
    Ze moet toch weten dat ze dan aandacht krijgen zal? Wie laat nou een kind van 13 alleen een wereldreis maken?

    Haar ouders, blijkbaar. :')

    Bumblebee schreef:
    Haar ouders, blijkbaar. :')

    Ja, maar ik bedoel die mensen van kinderdinges.


    .

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Haar ouders, blijkbaar. :')

    En dat is nou juist wat er zo fout is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb geen mening, laat haar maar doen, we zullen wel zien (cat)


    -

    Snake schreef:
    Ik heb zoiets van: 'Als ze het wilt, mij goed, maar ze weet dan ook dat het haar dood kan worden.'


    I need you like a heart needs a beat

    Echt raar kind! Je gaat toch niet in je eentje in een vliegtuig de wereld over?! 13 jaar! Maar toch heb ik wel een beetje respect voor haar, omdat ze het durft. Maar alsnog niet echt slim.


    You are beautiful, you are love.

    ik vind haar dom geweest,
    nu ze weg is gelopen, mag ze zéker weten niet meer weg. Als ze niet weg'gelopen' was, had ze nog een kans dat ze weg mocht gaan en die reis doen, en nu heeft ze het echt verspilt -denk ik-

    Ik vind het dom, ze is 14 of 15 jaar :S
    Komaan dan ga ge toch ni alleen de wereld rond zeilen :S
    En ik denk ook me die verdwijning, da ze gewoon aandacht wou :X


    Stop wishing, Start doing..

    xSnowflakex schreef:
    Echt raar kind! Je gaat toch niet in je eentje in een vliegtuig de wereld over?! 13 jaar! Maar toch heb ik wel een beetje respect voor haar, omdat ze het durft. Maar alsnog niet echt slim.

    Vliegtuig? Ik dacht dat ze in een boot wou.


    .

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    Jah echt 13 jaar en denken dat ze alles goed? Kijk weetje dat soort mensen denken te veel en botsen kei hardt tegen de waarheid;)

    Ja inderdaad.
    Maar ik denk wel dat ze zal kunnen zeilen hoor.


    - hoi ;D