• Mijn moeder is serieus echt gestoord in de kop. Daarnet heb ik der tegen de muur aan moeten drukken anders had ze me in elkaar gerost, en niet zomaar een mep geven, maar serieus net zo lang tegen iemand aantrappen tot alle ingewanden naar de klote zijn. Ik heb het er al vaker met mensen over gehad maar er is niemand die mij geloofd en mij wil helpen. En aangezien ik een volwassene ben officieel heb ik ook niks aan jeugdzorg.

    Wat moet ik serieus doen nu? Want ik ben echt ten einde raad..

    Praten met een psycholoog/psychiater is geen optie. Mijn moeder beweerd dat ze niet gek is. Maar ik heb nog nooit iemand gezien en ontmoet die zo'n grote persoonlijkheidsstoornis heeft als zij.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 18:31 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Met een instelling gaan spreken? Klinkt misschien wel cru ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Contact op nemen met een instelling zorgen dat je bewijs hebt en zorgen dat er iemand luister;) Als het echt niet meer kan logeren bij iemand..


    Some angels have no wings.

    Contact opnemen met een instelling heb ik al eens gedaan. met 3 verschillende zelfs. En ze zeggen allemaal hetzelfde.

    "Als ze niet hierheen komt, kunnen we haar niet tegen haar wil in vast gaan nemen"

    Mijn huisarts zegt:"Misschien moet je maar verhuizen." Hij weet het dus en doet er niets aan. En verhuizen kan ik op het moment niet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Er moet toch wel een vertrouwenspersoon zijn...
    -denkt-
    Ik weet het niet, ik heb alleen maar ervaring met kinderen die het thuis slecht hebben :X

    Weet je niet iemand die er verstand van heeft? Je kunt altijd nog de kindertelefoon proberen. Het klinkt kut, maar misschien hebben die wel tips die je kunt gebruiken...

    Succes!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat is wel een moeilijke situatie, en heb je geen familieleden die haar kunnen overtuigen?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Misschien moet je tegen je moeder dreigen bij een vriendin te "wonen" als ze geen hulp zoekt ?


    None but ourselves can free our minds.

    OverMyHead schreef:
    Er moet toch wel een vertrouwenspersoon zijn...
    -denkt-
    Ik weet het niet, ik heb alleen maar ervaring met kinderen die het thuis slecht hebben :X

    Weet je niet iemand die er verstand van heeft? Je kunt altijd nog de kindertelefoon proberen. Het klinkt kut, maar misschien hebben die wel tips die je kunt gebruiken...

    Succes!
    Op school heb ik heel veel gesprekken met haar gehad met een vertrouwenspersoon en een maatschappelijk werker. Die mensen kijken nu niet meer naar mij om en zeggen gewoon dat mijn moeder het moeilijk heeft met het sterven van mijn vader (2 jaar geleden), maar dat is echt geen reden om helemaal gestoord in je kop te worden >.>


    Wie du mir, so ich dir.

    smileforme schreef:
    Misschien moet je tegen je moeder dreigen bij een vriendin te "wonen" als ze geen hulp zoekt ?
    Heb ik al zo'n 3 x echt gedaan. -zelfs zowat naar de andere kant van het land, Rotterdam- En ze heeft me al 4 x het huis uitgeschopt, om niks. |: Dus serieus, ik weet het gewoon niet meer.

    En ik vind het ook lief dat jullie allemaal met ideen komen, maar tot nu heb ik dat allemaal al gedaan en geprobeerd zonder succes.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 18:37 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Gewoon begeleid gaan wonen.. En die hard woorden;)


    Some angels have no wings.

    Chat eens met de kindertelefoon op de computer?
    Mischien kunnen zij je wel raad geven?
    Dat kan gewoon anoniem en ze zullen echt niet weten dat je een volwassene bent.


    .

    Dan blijft denk ik de enige oplossing over dat je eens goed met je moeder moet gaan praten. Laat zien dat je haar begrijpt - zelfs als je dat niet doet - en probeer haar zo over te halen.
    ...
    Dat zul je zeker ook al geprobeerd hebben...
    Of wat als je gewoon echt een tijdje ergens anders gaat wonen? Gewoon weggaan en kijken hoe ze reageert...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Probeer misschien de reden te vinden waarom ze zo is gewoorden?


    Some angels have no wings.

    Marilena schreef:
    Chat eens met de kindertelefoon op de computer?
    Mischien kunnen zij je wel raad geven?
    Dat kan gewoon anoniem en ze zullen echt niet weten dat je een volwassene bent.
    Dat heb ik vroeger zelfs ook al heel vaak gedaan. En doe probeerde me ook te helpen, maar ik wilde toen die tijd niet dat ik uit huis geplaatst werd en er een aanklacht tegen mijn ouders zou volgen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Het spijt me ik kan je hierop geen raad geven maar ik wens je alvast veel sterkte en hopelijk kom je er uit.

    xx C


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    ik wil je dolgraag helpen meid maar ik kan het niet mijn ma is ook niet helemaal 100 procent laat ik maar zeggen en die heeft hulp daarvoor kropte ik alles op tot en met mij ma het eindelijk zei