• Van wie ben je fan? ECHT EEN HELE GROTE FAN, like obsessed.

    Oke, nu moet je kiezen.
    Met die persoon 4 dagen in een onbekend woud doorbrengen, waarbij je zelf moet zoeken naar eten, drinken, onderdak enz. Maar je bent wel samen met iemand waar je echt diehard fan van bent, dus die heeft alle tijd voor jou;p

    Een gratis kaartje krijgen voor het concert(of iets anders waarbij je die persoon kunt zien)en op het eind nog een handtekening in je handen gedouwd krijgen en dan weer plaatsmaken voor de volgende. Je ziet diegene dus nauwelijks, maar je kunt daarna wel weer veilig je bedje in;)

    You Me At Six _O_

    Die eerste, bij die tweede heb ik altijd kans ;D bij You Me At Six heb je bijna altijd wel een kans op handtekeningen en zo, en de concertkaartjes zijn neit zo duur.


    Destroy what destroys you.

    Ondanks dat ik enorme fan ben van Chace Crawford, zou ik toch denk ik gaan voor Leighton Meester. Ze lijkt me een heel gezellig gezelschap en een lief iemand om je wel mee te vermaken. Buiten dat is ze zeer getalenteerd op het gebied van acteren, zingen, etc. Dus ik ga, ondanks dat ik niet eens zo'n enorme fan van haar ben als andere celebrities, voor Leighton Meester.


    “Love is a contradiction.”

    Lady Gaga

    Ik zou voor de eerste kiezen.Dan is ze helemaal van mij en niemand anders:9~


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    PARAMOREEEE. Sorry. En dan kies ik voor het oerwoud. Dan eten we elkaar opxD.


    Food.

    Sergio Ramos, oerwoud. Zeker weten. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    De eerste, maar dan met mijn vriend en niet een of andere celeb. Ben niet echt ergens diehard fan van.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hm, Emma Watson ziet er vast sexy uit met kleding die door de takken gescheurd is en stokjes in haar haar :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Niemand :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou voor dat eerste gaan en dan een schrijfster kiezen zodat we een paar dagen aan één stuk door over boeken kunnen praten. :Y) Alleen het eten zoeken wordt echt een probleem.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    De eerste ;) ik weet wel nog niet met wie! zoveel keus ;)

    30 Seconds To Mars! :9~

    En deff die eerste! (A)


    dream, dare, fly!

    Haha die eerste, sowieso.
    Maar ik ga niet zeggen met wie. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Defensive schreef:
    De eerste, maar dan met mijn vriend en niet een of andere celeb. Ben niet echt ergens diehard fan van.


    I love you Tim

    Quentin Tarantino.

    De eerste keuze. First hand mee maken hoe hij denkt, hoe hij handelt en hoe hij in elkaar zit. Die vent is te gecompliceerd om te leren kennen met een Meet&Greet. Wie weet komen we wel op een groovy filmscenario en kunnen wie die later, in de bewoonde wereld, uitwerken en verfilmen ;3


    Caution first, always.

    RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!RUPERT GRINT!! (H)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all