• Heeft er iemand een idee of er veel verschil is van prijs wanneer je een treinticket online bestelt of het in het station zelf koopt? En iemand die weet wat een benelux weekend ticket is?

    Nee en nee, sorry!


    Never run out of reasons to smile...

    Hannahisleuk schreef:
    Nee en nee, sorry!

    Ik denk dat het even duur is maar dat weet ik niet cker :X

    En wat een benelux ticket is weet ik niet echt, misschien dat je dan een weekend kun reizen naar benelux :X?


    I solemny swear i am up to no good

    Volgens mij is daar geen verschil tussen (:
    En een Benelux weekendticket zal wel onbeperkt reizen door de Benelux zijn..?


    I clicked my heels and wished for you.

    Volgens mij is het gewoon hetzelfde. Voor zover ik het heb ervaren wel in ieder geval. Het enige verschil is dat je als je een e-ticket koopt je niet eerder op het station hoeft te zijn om nog een ticket te kopen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hannahisleuk schreef:
    Nee en nee, sorry!


    Happiness hit her like a train on a track

    Hannahisleuk schreef:
    Nee en nee, sorry!


    Dragons are like... ME!

    ik heb geen idee ;x sorry.


    Cowards die many times before their deaths.

    xBiteMe schreef:
    Volgens mij is daar geen verschil tussen (:
    En een Benelux weekendticket zal wel onbeperkt reizen door de Benelux zijn..?

    In het weekend, vast:'D


    Some people make the world special just by being in it

    Hopeless schreef:
    Volgens mij is het gewoon hetzelfde. Voor zover ik het heb ervaren wel in ieder geval. Het enige verschil is dat je als je een e-ticket koopt je niet eerder op het station hoeft te zijn om nog een ticket te kopen.

    Ohw, bedankt ^^

    Volgesmij was het 50 cent duurder.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Neen en neen, het spijt me.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Je kan het beter bij een ticket-machine kopen dan bij de balie. Bij een balie is het ongeveer 30 % duurder.
    Over online bestellen weet ik niks, bij de ticket machine lijkt me het veiligst (:
    Ik weet verder niks van Benelux-reizen.


    your eyes are like stars in the night.